Bregnia Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Er det mange som har brukt dette? Planlegger å bruke det nå når jeg skal sette inn frys egg.. Er det trygt?
Heira☆ Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Jeg har ingen erfaringer med det. Men jeg fikk flaska her om dagen, så den står klar til bruk ) Kan ikke tenke meg at det ikke skal være trygt, det er jo naturmedisin. Har lest det er flere som har brukt det her inne, men med veldig forskjellig resultat. Så veit ikke om det funker, men skader vel ikke å prøve ;o)
jons_gravid Skrevet 23. januar 2009 #3 Skrevet 23. januar 2009 Hei. Jeg brukte det nå sist på fryseforsøk og ble gravid. Umulig å vite om det hjalp med babyklisteret, men det skader ikke å forsøke det. Er ifølge vedlegget som fulgte med anbefalt bla for oss som driver med assist. befr. Siden det klaffet akkurat den gangen jeg har forsøkt det er jeg jo selvfølgelig positiv til babyklisteret. Har ei venninne som fikk resten av flasken min nå på forrige AIH som de holder på med og hun fikk pos. utslag, men begynte å blø. Men det betyr jo at det faktisk var et egg som forsøkte å feste seg akkurat denne gangen da hun prøvde det. Tror nok det avhenger litt av hvilket resultat forsøket har gitt om folk er positive til babyklisteret eller ikke, men som sagt, det skader ikke å prøve det. Lykke til!
Søskenhåp adopterer Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 Har ingen formeninger om "babyklisteret" men ville bare kommentere det som ble kommentert her og som er en gjengs oppfatning at naturmedisin uansett ikke er farlig og at det bare er å "pøse på". Man skal bla. ikke bruke rød solhatt når en forsøker å bli gravid, så naturmedisin er ikke automatisk ufarlig. Og dette er bare et eksempel.
jons_gravid Skrevet 23. januar 2009 #5 Skrevet 23. januar 2009 Det er selvfølgelig riktig, det du sier 'Håper på søsken til Edvart', det er ikke slik at naturmedisin i kraft av at det er nettopp det er ufarlig. Det jeg mente var at babyklisteret skal være ufarlig å benytte i forbindelse med ass.befr. Det stimulerer og muligens styrker (?)blodsirkulasjonen i underlivet, noe som kan være positivt mht å bli gravid. Det brukes også i forbindelse med de som har mange aborter tidlig i svangerskapet. Skal være ufarlig å ta, men dersom man bruker spesielle medisiner eller andre naturpreparater er det selvfølgelig lurt å forhøre seg om det er greit å kombinere disse. Mvh
Bregnia Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. januar 2009 Jeg kommer nok til å prøve babyklister ja.. Har hatt en spontan abort før og. Men på flasken står det at du skal drikke 10 dråper blandet m vann 3 ganger om dagen. Tok dere så mye enn? Også et litt dumt spørsmål... det står at det ikke må komme i kontakt med metall.. men hvis man har et par amalganfyllinger..gjør det noe?
Rose69 Skrevet 27. januar 2009 #7 Skrevet 27. januar 2009 Jeg har prøvd Babyklister en periode, uten hell.Begynner å tro mer på tilfeldighetene nå...den gangen gikk j også på akupunktur. Da jeg ble gravid på 3.ICSI hadde j verken tatt aku eller Babyklister eller noe.Bare vanlige vitaminer og Omega.That's it.Levde helt vanlig. Vet ikke jeg...tror mer og mer på tilfeldigheter etterhvert... Kanskje d kan virke for noen,andre ikke...Men trygt er det nok.,Bregnia.Og så flott at du har fryse-egg!Spennende! Masse lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå