litjpia77 og lillegull07 Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Fikk satt inn ett egg i dag! Har fått tre på frys, så er kjempefornøyd. Gikk greit å sette inn egget, bortsett fra at jeg var ekstremt (og da mener jeg virkelig ekstremt) tissetrengt. Hadde skikkelig vondt i magen. Måtte bare tisse en skvett før vi gikk inn, men det var i følge legen ei skikkelig full blære allikevel... Lykke til alle som har satt inn egg i disse dager. :-) klem
melina, glad mamma Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Gratulerer som ruger, og med tre på frys!!! Håper du kommer med en gladmelding om to uker :-) Lykke til!
Heira☆ Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Gratulerer som rugerinne ) Og når det gjelder det å være tissetrengt før egginnsett, kjenner jeg meg godt igjen. Det står jo at det skal være urin i blæra. Og det har som regel gått helt greit, helt til rett før jeg skal inn, da holder jeg på å tisse på meg. Så jeg har alltid måtte tisse en skvett før jeg går inn jeg også hehe.
litjpia77 og lillegull07 Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2009 Takk for gratulasjoner og lykkeønskninger alle sammen!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå