Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

når begynte dere å pumpe for å gi på flaske. i forbindelse med å være vekke et par timer fra den lille. eller bare for å få litt avlastning på nettene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det samme lurer jeg også på...:)

Skrevet

hei! har akkurat begynt med det nå, gutten er 3,5 mnd. Gjorde det i forbindelse med dåpen hans, da jeg skulle ha bunad på, og amming ble vel komplisert!

Skrevet

Jeg gjorde det da han var rundt en uke gammel - fordi jeg måtte pumpe den ene puppen et par døgn, den var for øm til å ammes på. Da fortsatte jeg litt til, siden han tok både flaske og pupp greit, og da kunne jeg dra i begravelse da han var 2-3 uker gammel, og på julebord med jobben (med overnatting) da han var 6-7 uker gammel. :) Pluss at han fikk flaske i kirka til dåpen, presten likte ikke amming i kirka... Etter dette har han plutselig begynt å delvis avvise flaska (3,5 mnd gammel), men det er ikke krise, for tiden trenger jeg ikke være borte fra ham, så det går greit. Nettene er ikke noe problem, jeg trenger ikke avlastning. Det er mye lettere å bare puppe litt enn å få pappa til å begynne å varme flaske... Nå tar et måltid uansett MYE kortere tid enn det gjorde de første ukene. Våkne vil jeg jo gjøre uansett, og slik får pappa litt mer søvn. Han trenger det faktisk mer enn meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...