Gå til innhold

hei lurer på et spm ang gulping.

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en sønn på snart 9 mnd 7 mnd korrigert.han gulper ekstremt mye,kan være fra han spiser til neste måltid 3-4 timer etterpå så her går det i ett,men han legger godt på seg.gulper av all mat,mme,grøt.middag t.o.m brødskive.

venter på time fra sykehuset,men lurer på om det er noen andre som har erfaring med så mye gulping og evt hva de gjør på sykehuset,begynner å bli litt slitsomt dette her.må jo nesten ha med en bag med klær bare vi skal bort noen timer:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datteren min gulpa mye til hun var rundt 6mnd, men la også fint på seg.

Fra hun var 6mnd til ca9mnd gulpa hun mindre, men kunne komme litt hver dag.

Vi merka fort hvorfor hun gulpa så mye, i starten var det fordi hun alltid bæsja mens hun spiste (og trykte mye), da måtte vi skifte bleie og når vi løfta opp beina for å vaske henne blei det litt trykk på magen (i tillegg til hennes egen trykking), det var nok til at hun smågulpa en stund etterpå, vi fant ut at hun måtte sitte/ligge helt i ro en stund etter måltidene, da blei det mindre gulping.

Ellers gulpa hun mye når hun blei oppgira, eller det var litt urolig rundt henne, så vi la måltidene opp sånn at når hun hadde spist hadde hun en rolig kosestund etterpå!

Når hun runda året kunne jeg ikke huske når hun gulpa sist så det slutta like fort som det kom her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...