*Ønskergjerne* Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 19 pp... vil att d ska skje no snart... lurer på om noe er galt m meg jeg... noen flere som har prøvd lenge som ikke har vært på skikkelig utredning... ? jeg har nettopp tatt hormon-prøver,vært hos gyn , ellers ikke mer...
Xena73 Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Ja, da er det på tiden det skjer noe snart. Har du aldri blitt gravid eller har du hatt SA/MA? Hva sa din Gyn? Har du fått hormonkur? Så han noen egg e.l.? Jeg skal for første gang til Gyn 12.februar. Gleder meg til å komme i gang med fortsettelsen av prøvingen!!
*Ønskergjerne* Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2009 ska inn igjen t mandag for å få svar på hormon prøvene mine da.. har iallefall eggløsning... var gravid for 5 år siden - men tok abort - da jeg var sammen m en som var mindre snill å jeg var ikke klar til å bli alene mamma... etter dette har jeg ikke vært gravid nei - så håpte noe skjedde snart... hvor lenge har du prøvd da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå