Gå til innhold

Hva synes dere om Adriana og Nicholas?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Olivia er koselig, men Adriana liker jeg ikke. Jeg liker heller ikke Adrian da. Da er Andrine mye finere.

Liker heller ikke Nicholas... Synes både det og Adriana er litt harry. Maximilian er tøft, men det blir fort bare Max eller Maxi, som ikke er fult så tøft... Min mening!

Hva med:

Anna Olivia

Andrea Olivia

Anniken Olivia

Max Nicolay

Nicolay Maximilian

Gjest Siklerotte

Nicolas er veldig fint. Det er nok i samme "navneklasse" som Adriana - og generelt sett ville jeg sikkert ikke likt navnet, men jeg forbinder det med en veldig fin person. Jeg ville dog skrevet det som Nicolas. Maximillian liker jeg ikke... Synes det er tungt, overdådig og en smule feminint. Sammen med Nicolas blir det litt for mye.

Adriana har jeg aldri likt, synes det er helt forferdelig. Men der har jeg igjen forferdelig assosiasjoner. Olivia er kjempefint - og passer godt med Nicolas.

Nicolas er faktisk et av de få navn jeg synes står best alene (jeg er veldig glad i "dobbeltnavn") - i hvert fall ikke med et langt annetnavn... Navn som Elias, Matias, Tobias, Andreas etc. står jo fint til - men det blir jo ikke særlig heldig sammen med Nicolas (pga. -as endelsen...)

Nicolas James

Nicolas Alexander (ikke at det blir fint, men...)

Olivia Sophie

Olivia Marie

Olivia Elise

Olivia Victoria

Olivia Helene

Olivia Eline

Olivia Karoline

Annonse

Jeg må bare få pushet litt på navnet Adriana. Jeg synes dette er et kjempe fint navn og jeg liker navn som ikke alle andre har. Jeg hadde Adriana på min liste over jentenavn, men jeg skal da ha gutt, så da funker ikke Adriana lengre. Hehe.

Olivia er også et fint navn, er litt usikker på begge to sammen, men jeg synes ikke det var stygt, tror det er en tilvenningsak akkurat det der.

Nicholas er jeg ikke glad i, men det er jo hver sin smak. Michael men den uttalelsen du vil ha synes jeg derimot er en fint navn. Og med den uttalelsen blir det også veldig spesielt. Jeg ville satset på Adriana og Michael som hovednavnene. :)

hehe, takk :) ser at det er 1989 og 1991 personer som liker slike navn :) den nye generasjonen, må ha kule navn! ;D hehe.

Tror jeg dropper mellomnavn, blir litt mye. Michael og Adriana tror jeg d blir. Nicholas blir fort til ''Niko'', som jeg ikke er en stor fan av. Men er ikke sikker da ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...