Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, nå har vi prøvd å få nr 2 i 3 år, gikk på pergo i Nov, og ble gravid med en gang:) var på UL alt såg fint ut, var på ny UL idag, der var det 2, men den ene var død:( noen andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

har fulgt litt m på deg - var gla når du skrev du var graivd :)

gir sånne som meg håp :P

huff,d var trist å høre at den ene var død ;(

håper virkelig den andre greier seg...

trøsteklem...

Skrevet

ja det er trist, en utrolig rar følelse faktisk, litt sånn lettet og trist på en gang.. men de sa at den andre var helt fin og i full fart:) og nå idag er jeg jo også.. 12 uker på veg:) kanskje det værste er over?

Takker for klemmen og tankene går å håper at du får en baby i løpet av 2009:)

Skrevet

Uff da, så leit nadjahe. Håper det går bra med deg og den lille som er igjen i alle fall!

Hva skjer når den ene dør da? Vil den bare bli liggende til du er i fødsel eller fjerner de den nå?

Jeg mener ikke å være frekk og snoke altså, så du trenger ikke svare hvis du ikke vil. Sender deg en stor trøsteklem!

Skrevet

De sa at de kom ikke til å gjøre noe enda, for enten kommer den ut nåpr jeg skal føde, eller så vil den ujt før, å da må jeg rett på sykehuset, for å passe på at den andre ikke kommer ut.... så jeg har fått streng beskjed om å ta det med ro, ikke jobbe osv.. Jeg skal på ny UL om 2 uker igjen da, og jeg håper alt går bra.. igår sa de jo at den andre var full fart på:)

Takker for klemmen...

Skrevet

å jeg skjønner. Pass godt på deg selv nadjahe. Den andre er jo heldigvis i full vigør og du skal nok se at dette går bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...