Gå til innhold

Noen med termin i mars/april/mai, gjerne på Byåsen...?

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg vet det har vært noen treff for byåsinger. Jeg har desverre ikke kunnet være med på de til nå.. har liksom aldri passet.

Har veldig lyst til å treffe andre med termin rundt samme tiden. Har selv termin 18. april. Må jo ikke nødvendigvis være folk fra Byåsen, men hadde jo vært kjekt å hatt noe å trille med når den lille kommer=)

Noen som er interesserte i å treffes over en kaffekopp en dag i nærmeste fremtid?

Fortsetter under...

Ok. Ser ikke ut som det er andre interesserte med termin mars/april/mai. Kanskje jeg heller skulle slengt meg med hvis dere fire skal ha flere treff...??=) Har dere tenkt på noe treff igjen med det første? Begynner vel veldig å nærme seg termin for noen av dere...? Hadde i alle fall vært super hyggelig å treffe andre gravide i området. Er ikke fra Tr.heim, så det er alltid kjekt å bli kjent med folk! =)

Hei igjen Vinterbaby09. Hehe... vet du hva jeg fant ut nå... Vi går til samme fysioterapaut. Jeg skal på gruppetrening for første gang på mandag. Hvilke dager går du? Leste akkurat tråden "bekkenløsning", og så at det var du som anbefalte Berit på Tr.heim fysikalske...

Annonse

Hei! Jeg går på gruppetrening tirsdager og torsdager. Du da? Mandag og ???

Ang nytt treff så har vi egentlig ikke satt noe dato, men det går jo an å sette igang en ny tråd her om treff. Kan gjøre det jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...