Gå til innhold

Kjipe greier:-(

mammatiltresøtesmå

Anbefalte innlegg

Ultralydundersøkelsen viste tom fostersekk...Først for en uke siden, og alt var helt uforandret i dag. "Inkomplett abort" kalte de det. Så nå blir det hormonbehandling for å få ut resten. Har en ett-åring fra før, og hadde egentlig ikke tenkt på søsken enda, men på 9-10 uker rakk vi jo å bli vant til tanken, og glede oss. Tror august blir en trist måned...

Fortsetter under...

ja det er jo trist med det samme.. enig med lissi33 at det er bare å komme i gang når dere er klar for det selvsagt:) opplevd selv MA i uke 11, fosteret hadde vært dødt siden uke 8. har en skjønn jente på 2 så mens vi snart prøver igjen så får vi kose oss og glede oss over de ungene vi har:)

lykke til:)

Jeg har fortsatt rester og må vente til dette kommer ut. Har hatt to runder med "hjemmefødsel" (abort) og en utskrapning hvor de ikke fikk med alt. Denne ventingen gjør meg gal!! Jeg har også tunge stunder inni mellom. Men prøver å tenke rasjonelt så tar jeg nedturene som kommer. Så er det opp igjen!! Denne ventingen gjør meg gal..

Men de sier det skal komme ut av seg selv... en gang! Vi får se! Gjør alt for å slippe en ny utskrapning. Jeg har vært inn og ut av sykehus i flere uker nå! Blodfattig er jeg også! Men husk, ingenting blir bedre av å tenke negativt eller gråte hele tiden. Man skal sørge, så kommer man seg opp igjen :)

Husk at positive tanker gjør oss fortere gravid ;)

Annonse

Hej

Nu låter jag kanske kjip men jag tycker det e oki å läsa att det faktsik är fler än jag som har slitit med rester efter utskrapning.. när jag gick igenom detta verkade det som alla va inne til utskrapning og fick mensen 4-5 uker senare. Förstå mej rätt, menar inte att det e bra men e skönt å veta att det faktiskt sker å inte bara med mej.

Hoppas allt ordnar sej för er tjejer.. jag kan rekommendera akupunktur, det fick ordning på min syklus som nu är helt tebax til det normala efter 18 v med tre utskrapningar.

Lycka till allihopa å det e fantastiskt vilket stöd man faktiskt får här inne=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...