Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen med bekkenløsning/bekkenplager har erfaring med å stå på slalom? Skal på hyttetur i helgen og det er meningen å stå på ski på lørdagen. Formen er relativt dårlig fortsatt så det er ikke engang sikkert at jeg er i stand til å stå den dagen, men jeg vil gjerne gjøre et forsøk. Derfor lurer jeg på om noen har prøvd dette og hvilke erfaringer dere har rundt dette.

Er selv 19 uker på vei og bekkenet krangler mer og mer. (Samme innlegg som under 2. trimester)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139497714-bekkenl%C3%B8sning-og-slalom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hei, jeg er i uke 30 og har litt vondt i bekken innimella, men ikke så plaget som mange andre. Sist helg tok jeg derfor sjanse på en liten topptur. Turen oppover ble vond, men selve kjøringen ned var faktisk smertefri. Hadde ganske vondt i to dager etter oppturen, så neste gang (?) blir det tur i slalombakken istedet... Det kommer vel an på hvilke smerter du har. Man må bare prøve seg fram og kjenne etter, og stoppe hvis det er vondt. Nå var det kanskje ikke det smarteste valget av meg å presse bekkenet slik vil kanskje mange si, men jeg hadde angret mer på å ikke prøve. Når man kjører slalom, så er jo bekkenet ganske stabilt og bena samlet. Verdt et forsøk iallfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...