Gå til innhold

Jippi! Nå er det første navnt i boks!:)

Anbefalte innlegg

Da er det første navnet i boks! Vi har vi funnet ut at Tvilling 1 skal hete:

Tiril Maria:-) Er så fornøyd! Skal kun bruke Tiril til daglig, selom vi så gjerne skulle brukt begge blir det veldig strevsommt.. Så før jeg roper ut og sier at det er helt bestemmt, lurer jeg på noe:

Nå gjenstår det bare med navn til prinsesse nummer TO!:o

Vi har klart og kutte ned, det står nå mellom:

Selma

Alma

Olivia

Matilde\a

Othilie\a

Vilde

Leah

:):)

Fortsetter under...

Tiril Maria var kjempefint: )

Av de andre liker jeg disse best (tilfeldig rekkefølge):

Aurora

Mille

Milla

Vilde

Leah

Selma

Alma

Mathilde (ville hatt med h)

Regner med at andre tvilling også skal ha dobbeltnavn, hva med:

Vilde Aurora

Leah Mathilde

Nå har ikke jeg noen navn til de navnene du har skrevet opp, men jeg har et annet forslag. Tenkte på det når jeg leste Tiril fordi det hadde jeg tenkt å kalle lillemann hvis han hadde vært ei jente. Tiril Elena var mitt forslag da, men jeg tenkte litt på Millie Elena.

Syns også Meja og Luna er veldig fine navn, og de er også veldig lette å kombinere.

Annonse

Mange fine navn! :)

Jeg syns jo selvsagt at Olivia er det fineste av disse navnene! ;) Men er ikke sikker på om jeg syns at det passer best sammen med Tiril likevel...

Så at en hadde foreslått Vilde Aurora. Det var veldig fint, og klinger bra sammen med Tiril Maria. Syns det er finest hvis den andre også får navn med to stavelser i det første og tre i det andre...

Tiril Maria og Vilde Hermine

Tiril Maria og Alma Othilie

Tiril Maria og Leah Matilde

Tiril Maria og Mille Aurora

Tiril Maria og Milla Aurora

Tiril Maria og Vilde Mathea

Tiril Maria og Alma Mathilde

Tiril Maria og Leah Hermine

er fine kombinasjoner syntes jeg=)

Mange fine navn å velge i, men syntes kanskje Vilde, Alma og Milla passer best med Tiril.

Tusen takk for mange fine forslag. Vilde Aurora, Leah Matilde og Mille Aurora var fine. Egentlig ønsket jeg ikke ha disse som dobbeltnavn, men men:) Gjør det noe om tvilling to ikke får dobbeltnavn? Vil nemelig gjerne kalle henne Matilde, Selma, Mille, eller Leah som fornavn:)

Annonse

Jeg tror de synes det er morsomt aa diskutere navn saa da de driter i det, selv om de har skjont for lenge siden at dette bare er tull (igjen...)..... Og det er jo greit nok.

Merkelig hvordan den andre vordende tvillingmammaen her inne (med to gutter i magen, tvillinger for andre gang) plutselig "forsvant" da maipikene kom inn i bildet...

Det har jeg også lurt på Pacific. Hun som het Aurora og var psykolog (!), som var født i 1979, men det sto 1983 på profilen - for hun fikk ikke skiftet...

Jaja, jeg for min del er en enkel sjel som liker å diskutere navn. Og ikke skjønner jeg at det er nødvendig å dikte opp 14 unger for å gjøre det.

nei, maa innromme at det gaar i surr med alle trillingene og tvillingene naa. Selv mener jeg hun gikk litt vel over streken da hun la inn bilder av andre sine barn aa sin profil saa gidder ikke "hjelpe" til med forslag paa navn til "barna" hennes lenger...

Selv er jeg som deg prebs, har ingen barn selv (men prover og prover..) men liker aa diskutere navn. Og det kan man jo godt gjoere uten aa finne opp tvillingpar etter tvillingpar...

Jeg har vel aldri diktet opp barn og tvilingpar Pacific? Bare fordi denne personen ikke har vist seg i det siste her, betyr ikke det at JEG er den personen! Og si meg: Hvorfor akuratt meg? Det er tusen tvillingforeldre rundt om kring, jeg vet at i fjor ble det født 4 sett med trillinger, og 715 tvillingpar! Jeg tror 202 av dem var to jenter, 253 var to gutter, og 260 var gutt og jente!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...