Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en ung og aktiv jente på 20 som kanskje kan hjelpe deg å få tidskabalen til å gå opp :) Jeg har i tre måneder jobbet intenst med nyfødte og babyer i krabbealder på et barnehjem i Afrika. Her tilbragte jeg hver dag med mating, bading, leking, skifting og håndtering av alt fra for tidlig fødte til 2-3 åringer med sterke meninger. Jeg har også alltid hatt stor glede av å passe småsøsken og nabobarn, og trives veldig godt i samvær med barn:)

For tiden jobber jeg deltid som støttekontakt for en jente på 9 og avlaster for en gutt på 10. Sistnevnte er psykisk utviklingshemmet og i denne jobben føler jeg hver dag at jeg får økt forståelse både når det gjelder kommunikasjon, grensesetting og det å prøve å være på nivå med barnet. Er ikke dermed sagt at jeg er verdensmester, men at det å takle vanskelige situasjoner ikke kommer som noe nytt på meg. Jeg synes også det er viktig for et barn uansett alder å være i aktivitet, lære, være ute i frisk luft og oppleve nye ting. Selv er jeg veldig glad i å være ute i naturen!

Som nevnt tidligere jobber jeg noe deltid, dette er stort sett kveldstid. Så når det gjelder jobbtider/dager er jeg ganske så fleksibel og det er lett for meg og imøtekomme ønsker fra deg/dere. Jeg bor et stykke utenfor Oslo, men kommer gjerne hjem til dere om dere bor i Oslo området. Har selv bodd på Grünerløkka og er godt kjent i områdene rundt.

Eneste jeg må legge til er at jeg ikke søker etter stilling som heltids dagmamma, derav tittelen på innlegget "dagmamma/barnepass". Du har kanskje akkurat begynt i jobb igjen og trenger hjelp noen dager i uka? Eller du har en jobb som krever vanskelige arbeidstider?

Høres noe av dette interessant ut? Ta kontakt på [email protected], så prates vi nærmere!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139496917-dagmamma-barnepass-oslo-og-omegn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...