Gå til innhold

Noen som har spist på Harbour cafe Bergen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det god mat der?

likte du deg?

Stod maten og prisen på samme nivå??

Meg og samboeren skal ut på lørdag å spise og feire 25årsdagen min,og lurer på å spise på Harbour cafe.

kom gjerne med andre forslag. (ikke TGI fridays,er lei av den)

Fortsetter under...

Skrevet

jeg spiste der med jobben (jobben betalte) og biffen var i alle fall kjempegod :)

Skrevet

Jeg har vært der , men ikke spist der så jeg kan ikke uttale meg om maten. Men hva med Louisiana? Koselig lokale, litt intimt, nydelig kreolsk mat og priene er ikke avskrekkende.

Skrevet

Har spist der et par ganger og syns det ligner veldig på Egon i meny og pris.

Skrevet

Var inne på siden til lousiana. syns det var dyrt jeg.... hvor ligger den?

Skrevet

Hva er forskjell på reataurantmeny og cafemeny? cafemenyen såg jo bra ut=)

Annonse

Skrevet

dytt...

Skrevet

Louisiana ligger rett rundt hjørnet fra Musicpuben, mener jeg, Er noen år siden jeg var der. Er det et pizzasted som heter Jeppes i byn? Det ligger i nærheten av det. Dyrt? Tja...må jo koste på deg litt på dagen din da! Har spist restaurantmenyen der, og babyback ribs er anbefalt!

Skrevet

Har ikkje råd til å koste på oss så altfor mye.... men skal høre med gubben når han kommer hjem i dag hva han vil....

Takk for tips.

Skrevet

Hva med tapas og vin på escalon da? Er ikke sikker på prisnivået, men deilig mat der.

Skrevet

Vi har vært der flere ganger og er veldig fonøyde. Koselig plass til ok priser. Ikke sånn kjempebillig, men helt ok. Vil spesielt anbefale fajitasen deres :) Nam ! Kos dere !

Escalon til sammenligning blir for kaldt og upersonlig etter min mening, men det er smak og behag.

Skrevet

Jeg synes det er en helt jævlig plass, nok fordi jeg venter mer av maten. De meste er fabrikert mat og servisen er ikke god. Har spist der et par ganger, de har fått mange elendige anmeldelser og jeg har jobbet såpass lenge i bransjen at jeg kjenner mange - og de fleste snakker dårlig om plassen. Om dere er glad i sånn mat er Fridays et bedre alternativ. Må vel kanskje legge til at jeg er delevis oppvokst i USA og er veldig glad i den typen mat. Synes også at Egon er fryktelig:)

Kommer jo litt an på hvilken prisklasse dere tenker, men potetkjelleren og naboen (rimelig svensk meny) er jo alltid bra. Mer uformelle steder er jo en av de mange asiatiske restaurantene i byen, som Sumo og en del av de koselige stedene i Vågsbunnen.

Skrevet

kvalm ertepose:

Jeg har jobbet på potetkjelleren i 2år og vet at der er det bra=) men er for dyrt.

Jeg syns ikke at TGI fridays eller egon er fryktelig. liker meg veldig godt begge plasser,men har vært der så mye at jeg er lei.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...