Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #1 Skrevet 22. januar 2009 Har på bh og ammeinnlegg? Blir puppene brukt som en del av akten, dvs. stimulert? Lekker det da ikke utrolig masse melk? Puppene mine har alltid vært en stor del av sexlivet til meg og mannen, og etter fødselen har vi fortsatt ikke hatt sex. Har mye melk, og ser ikke for meg en annen løsning at puppene bare må gjemmes bort i store amme-bh'er. Og litt redd for at jeg ikke skal helt klare å nyte det. Hvordan gjør dere det?
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #2 Skrevet 22. januar 2009 Da jeg ammet var puppene ment kun for det..
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 Til å begynne med hadde vi sex med amme-bh på, men ettersom ammingen stabiliserte seg og jeg ikke lakk noe særlig lenger var jeg helt naken som før. Men puppene var ikke med på sex-leken før ammingen var slutt, det bare ble sånn helt naturlig, tror ikke mannen min heller så noe spesielt sexy i å få melk på hender og i munnen
Gjest Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Hehehe, ammer med puppene.. måtte bare le litt av den setningen^^ (vi har vel ikke så mye annet amme med?). For å si det sånn så måtte de pakkes inn ja, ellers ville samboeren fått seg en overaskelse^^ Jeg hadde mye brystspreng, så hvis jeg "slapp dem løs" så kom det ofte en stråle^^ Bare ta det med ro, du finner en måte å løse det på. Jeg trur nok at de fleste menn vet at puppene på en måte tilhører noen andre i den perioden, det er jo fortsatt mye kropp igjen uten om dem. Kanskje dere finner dere andre måter og nyte ting på?^^
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #5 Skrevet 22. januar 2009 nei, det er det jeg også tror:) Nasty. Bare lurte på om det var allmenn oppfatning, eller om det er jeg som er prippen.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #6 Skrevet 22. januar 2009 Brukte puppene som før under sex. Svært sjelden at jeg lakk, men det gjorde ikke noe når det skjedde. Hva er galt med det. Vasket puppene etter sex slik at de var klare til ny omgang med amming. For meg er sex og amming to helt forskjellige ting så det var ingen konflikt for meg. Ammer fortsatt men siden ungen er snart 10 mnd lekker jeg aldri lengere og det er en del mnd siden sist det skjedde..
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #7 Skrevet 22. januar 2009 Puppene var ikke med på leken før ungen var ett år ca, og da sluttet jeg med ammingen også. Har aldri orket den "dobbeltrollen" der.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #8 Skrevet 22. januar 2009 Pupper er pupper, en del av meg og de er med på sex og amming her i gården.. Har aldri hatt lekasjer under sex.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #9 Skrevet 22. januar 2009 Tror det er forskjell på de med og uten lekkasjer her.. sikkert greit om man ikke lekker.. Men om man lekker slik som meg, så er det ikke mye sexy. mer opphisset jeg er, mer spruter det ut.. hehe.. holder ikke med bare et ammeinnlegg nei... fysj... hadde jo måtte lukke øynene han om jeg skulle tatt av bhen..
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #10 Skrevet 22. januar 2009 Litt komisk overskrift hi "hva gjør dere som ammer med puppene???" er det noen som ammer med andre kropsdeler enn puppene da ? Jeg hadde sex med bh'n på, fungerte best!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #11 Skrevet 22. januar 2009 Går det an å amme med noe annet enn puppene? Eller er overskriften bare litt smør på flesk?
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #12 Skrevet 22. januar 2009 Nå ammer jeg ikke lengre, men når jeg ammet så var det et problem at jeg lak endel.så derfor ble de pakka pent inn i en fin bh under akta, for man må ikke bruke amme-bh akkurat da. Men nå har hverken han eller jeg vært særlig opptatt av puppene og had stor fokus på dem heller. Hvis melk og lekasje er en plage så hvorfor ikke hygge dere i dusjen eller badekaret?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå