Gå til innhold

Freestyle 3XL Comfort m/ Dreami Speedi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ganske så sikker på at jeg vil ha denne vogna, men kan jeg ha bagen de første 6.mnd også? noen med erfaring, hvordan er plassen i denne vi får jo vinter baby.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er liten og ustabil.

Eneste grunnen til å kjøpe den vogna er at den er billig....og det er det jo en grunn til også.

Skrevet

vist du ikkje vil at barnet ditt skal bli skadet så velger du ikkje denne vogne! Det er en dritvogn, og den tipper bare du ser på den!

Skrevet

jeg har vogna og er veldig fornøyd.....

bagen er ikke så stor men her er det plass nok... har også masse tungt på styret osv så glad jeg valgte denne jeg :)

Skrevet

Jeg elsker min, og hadde det ikke vært for at vi må ha tvillingvogn denne gangen, så hadde jeg kjøpt bag til den og brukt den i stede for simo vogna min. Har aldri opplevd at den har vært ustabil.

Skrevet

bra det er flere av oss *anonym over*

• 3 uker senere...
Skrevet

Vi har hatt denne vognen til vår jente (snart 2,5år) og vi har vært veldig fornøyd. Hun var gjennomsnittlig i str og brukte bagen i over 6 mnd. Grunnen til at vi gikk over til sportsdelen var at hun gjerne ville sitte opp og titte :-)

Hun har alltid sovet ute i vogn, gjorde dette i fjor vinter også med dunpose. Ikke før nå at vognen er litt liten å sove i.

Jenta mi var født i starten av oktober. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...