Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare skynde meg å skrive her mens jeg har passordet mitt tilgjengelig !! (Har en tendens til å rote bort det genererte passordet mitt, og har enda ikke klart å finne ut om det går an å lage seg sitt eget)

Iallefall.

Rugedag 7 går mot sin ende

Det har vært 7 lange dager, og 7 flere er i vente. Tør ikke teste jeg, venter heller på tanta.

Denne gangen har jeg ingen stikninger, ingen mensmurringer, overhodet ingen murringer der nede..

Eneste er ømme bryster, som jo el sprøyta og progesteronet har skylda for.

Så denne gangen holder kroppen min meg virkelig for narr.

Forrige gang, med IVF, hadde jeg murringer fra dag 3. På fryseforsøket kom murringene på dag 9.

Vet jo at en ikke kan vite noe som helst, og at det eneste sikre er uteblitt mens, men en stakkar må jo lure...

Prøver å være sånn ca 35 % positiv og 65 % negativ, for liksom å gjenspeile de statistiske sjansene jeg har for å lykkes. Men må innrømme at jeg nok er 80 % positiv, og vet jo at fallhøyden er stor når eller hvis jeg ikke lykkes...huff jeg gruer meg. Til eventuelle nye runder.

Natta til alle dere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Skjønner deg godt..ruging er jammen mer nervepirrende enn jeg hadde trodd!! Er vel godt å være halvveis da? =) Jeg har min 4. rugedag i dag, så har enda leeeenger igjen..huff.. Skal egentlig teste 1.februar, men lurer på om jeg skal prøve meg en dag eller to før.. Hva tror du, er det bare dumt..? :P Jeg kjente litt stikninger for et par dager siden, og våkna i natt og var skikkelig kvalm og svimmel..føler meg så rar i kroppen, så begynner å tro på at jeg kan være gravid, men er liksom så farlig å håpe for mye også... Legen anslo at vi har 50% sjanse for å lykkes, så det skulle jo være lov å tro litt på at det kan gå også, da.. Lykke til med videre ruging!! Finn på litt prosjekter og ting å gjøre på, da går tiden raskere, har jeg merka..godt å få tankene litt vekk fra alt styret også :) Og så må du fortelle hvordan det går, da! =)

Skrevet

Er på rugedag 9 jeg.....

Hadde litt stikking der nede for noen dager siden, men det gikk da over...

har også veldig ømme og stooore bryster nå, men det har jeg hatt hver gang, selv om jeg ikke har blitt gravid. Er nok hormonene som spiller oss et puss :-)

Dette er mitt 12 forsøk, så nå synes jeg det skal sitte ihvertfall ett egg (satte inn to) Vi har bare en sjanse til før vi legger opp.

Lykke til da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...