Gå til innhold

172 og 72 kg

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det mye..va veier dere som er like høye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 181, pleier å veie 75.. Men det siste året har jeg gått fra 75 til 70 og frem og tilbake.. Veier nå i dag 69 kg, å får stadig høre at jeg er for tynn.

Skrevet

Glemte å svare på det andre spm. Tror ikke du veier for mye nei, du er sikkert akkurat passe. Men det kommer jo og litt an på hvordan kroppen din er bygget.

Skrevet

Idealvekten til en på 172 cm er vel sånn ca mellom 60-70 kilo vil jeg tro. Avhenig av kroppsfasing. Du veier neppe for mye.

Jeg er 178 og min idealvekt er 72-73 kg.

Skrevet

jeg er 178 og 70-71 kg ... tror bmi er innenfor normal..

Skrevet

okei:) tenkte å kanskje gå ned 5 kg..og ser jo her at det kan passe bra..syns ikke selv jeg er feit, men tyter nå litt her og der..hehe

gode forslag til å gå ned 5 kg ganske så fort?er akkurat begynt å trene, men har faktisk gått litt opp..muskler???

Skrevet

170 og 54 kg

men jeg har veldig spinkel benbyggning da..

du kan godt veie 72 kg å være slank, kommer ann på beinbygningen din det:)

Skrevet

ja du går opp i vekt når du trener, muskler ja!!:))

hehe..

jeg har trent meg opp 4 kg i muskler. var 50 kg før:(( helt forfærdelig!!

Skrevet

170 cm og 58 kg... vil veie 60 kg..

Tynn beinbygning har jeg da.

BMI en min er innenfor normalen.. Men er ikke kg som spiller noen rolle, man må jo se på beinbygning også.

Skrevet

Jeg er 172 og sist jeg veide meg var jeg 76kg, men jeg hopper litt fra 74 - 78.. har jeg gjort det siste året.

Jeg liker meg best på litt over 70kg, men da er jeg vel egentlig litt for tynn. Har tung benbygning, og de jeg kjenner tror jeg bruker en størrelse eller 2 mindre enn hva jeg faktisk bruker.. så akkurat tallet på vekten har jeg sluttet å se så mye på, heller hvordan jeg føler meg - og hvordan klærne passer.. Målet mitt er vel likevel å komme tilbake til 73kg og bli der, var det jeg veide da jeg ble gravid, eller hvertfall på første veiing...

Skrevet

hrmf....jeg er 167 og veier 70 kg! :-P

Kunne tenkt meg å vært ca 65 kg, men er aaaaaalt for svak for det søte.....

Skrevet

perfekt å rett på streken vil jeg si :D

Skrevet

170 cm og var 73,5kg da jeg ble gravid igjen.

Målet mitt var å komme meg til ca 70 (babykilo fra forrige), så siden du har et par ekstra cm å gå på tror jeg det er en riktig vekt for deg - iallefall etter mitt "ideal"

Skrevet

Jeg er 179cm og veier 62kg, Liker ikke og veie stort mere. Søstra mi er like høy som meg og trives på 69-70kg, men hun har mye kraftigere beinbygning enn meg. Ikke lett å si hva som er passe for deg, bare du selv som vet.

Skrevet

For meg er det ganske normalt. var omtrentdet jeg veide før jeg ble gravid nå. er akkurat like høy som deg. Ville vel egentlig ned en 5-7kg, men følte meg ikke tjukk heller. Brukte/bruker str 38/40 i klær.

Skrevet

Jeg er 174 cm og liker meg best på ca 65 kilo, da glir jeg rett inn i størrelse 38 i klær og ser normalvektig ut.

Når jeg går over 70 kilo føler jeg med for stor, mye fordi jeg har skikkelig eplefasong og blir størst på midten. Har liten (ingen) rompe og små pupper så da ser det ikke pent ut. Finner ingen gensere/topper som sitter pent når magen (og ryggen) tyter over bukselinningen.

Min søster derimot kan veie mye mer enn meg og se flott ut, hun har den smale midjen og ser bare kvinnelig og stilig ut. Hun ser mye slankere ut enn meg selv når hun veier mer, og hun er et par cm kortere enn meg.

Så jeg vil si du fint kan se flott ut med dine 72 kilo, det kommer litt ann på fasongen din, men overvektig er du definitivt ikke.

Skrevet

173 høy 78 kilo.

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Jeg er 174 og veier ca 60 kg. Vil veie ca 58, trives med å være slank, da passer jeg stort sett alle typer klær og det er veldig praktisk :-)

Jeg er en veldig slank type da, veldig langlemmet.

Skrevet

Spørs jo hva man trives med også.. og man har forskjellig kroppsfasong og bygning.

Jeg er 180,5 cm og veier 61 kilo. Jeg vil ikke veie noe mer, og syns det er akkurat passe for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...