Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som sliter med det?

Jeg hater sprøyter, og gruer meg som fytti til en vanlig blodprøve. Da må du tro det var deilig å sette sprøyte på seg selv i dag :(

Satt og hulkgrein på gulvet i 15. min. før jeg endelig klarte å gjøre det, og etterpå måtte jeg grine i 15. min. til...

Gruer meg skikkelig til i morgen kveld. Da er det pån igjen... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gudskjelov ikke det problemet.

Kan ikke mannen din sette de for deg da?

Skrevet

Kjenner meg veldig igjen!! Har alltid holdt på å besvime når jeg har tatt sprøyter, og blodprøve har jeg bare tatt en gang, men grua meg noe helt vanvittig..! Syntes også det var skummelt å begynne å stikke i magen i forbindelse med prøving.. Men hos oss gjorde mannen det de to første gangene, før jeg en kveld var nødt til å gjøre det selv..og etter det har jeg alltid gjort det selv..synes det er godt å ha kontrollen selv.. Men synes du det gjør vondt? Jeg ble overraska over hvor lite jeg kjente, men alle har jo ikke like typer sprøyter, og så tror jeg psyken spiller en stoor rolle... Hm, dette var ment som et oppmuntringsinnlegg, så hvis det ble litt "lettvint", så håper jeg ikke at du ble lei deg.. Heldigvis er det jo bare i en tidsbegrensa periode man må holde på med dette =) For hver dag du stikker kommer du en dag nærmere sprøyteslutt! ;D

Skrevet

Jeg har vært på jobb når jeg måtte sette sprøyter, så gubben kunne nok ikke hjelpe til. Ikke at han har fått lov til det uansett. Jeg må jo ha kontrollen selv! :)

Syns ikke det er så veldig vondt nei, så jeg skjønner ikke hva jeg gruer meg sånn til, men det er nok psyken som slår til. Syns det er så ekkelt å holde den inn mens jeg kjører ut medisinen... Vet ikke helt jeg. Får bare helt noia av sprøyter.

Gjorde det på jobb i dag å, og brukte bare 10 min! Følte meg såååå flink og ringte gubben for skryt med en gang etterpå :)

Skrevet

Det er lov å føle seg flink!! =) Er jo ganske naturstridig å stikke seg selv?? :P Og supert med snille menn som skryter!! Viktig det i denne perioden! God helg =)

Skrevet

Da har jeg satt tre sprøyter på meg selv, og jeg syns fremdeles det er forferdelig, men jeg gjør det da. Akkurat nå sitter faktisk gubben å manner seg opp til å prøve en nål selv :) Han har holdt nåla i hånda i 10 min nå, ser på magen sin, og klager over hvor vanskelig dette er :)

Men han innser nå iallefall hvor vanskelig det er å stikke seg selv sånn, er snill med meg og roser meg for at jeg klarer dette hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...