line_n & sara Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 jess, helsekosten kan nok skaffe, eller, det fantes for 7 år siden da jeg jobba i helsekost! men hvis du tar ølgjær for b vitaminenes skyld, ville jeg heller tatt et b vitaminkomplex!
........... Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2009 Oki..tar det for at en anbefalte meg ølgjær for hårets skyld...vet ikke om det funker,men prøver nå..?!
line_n & sara Skrevet 21. januar 2009 #5 Skrevet 21. januar 2009 man brukte ølgjær i "gamledager" for håret, og det er fordi det er b vitaminer i den! ville heller tatt et b vitamin komplex, i helsekosten og i dagligvare har de et produkt med både b vitaminer og med mineralet silicea, som også er viktig for håret (og huden) noen av produktene har også sink, og det er spesielt viktig for huden! ville heller tatt noe slikt! så får du sterkere b vitaminer!
........... Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 21. januar 2009 Takker for svar..da kan jeg heller prøve det Men hva brukes ølgjær for egentlig?
line_n & sara Skrevet 21. januar 2009 #7 Skrevet 21. januar 2009 vet egentlig ikke helt hvorfor det er i salg lenger..kanskje noen trofaste brukere som fortsatt kjøper det? hehe, nå er det mange bedre b vitaminpreparater i butikkene!
Koseklompen Skrevet 21. januar 2009 #8 Skrevet 21. januar 2009 Brukes bla som ansiktsmaske. Bland litt pulver med litt vann og smøre på ansiktet og la det ligge i 5-10 min..
........... Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 21. januar 2009 Som ansiktsmaske?? Hva skal det hjelpe mot,blir huden finer av det?
Koseklompen Skrevet 21. januar 2009 #10 Skrevet 21. januar 2009 Øker bla blodsirkulasjonen. Brukte den en del da jeg gikk på hudpleien. Den ble mest brukt på de med litt vel uren hud og de med litt blass hud som trengte en "piff" Den satt ikke på så veldig lenge da den er "sterk"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå