Gå til innhold

Noen som har brukt prednisolon etter innsetting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal få dette på mitt neste forsøk og er spent på om det kan hjelpe. Noen som har erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har. Og ble gravid på første IVF. Men jeg vet selvsagt ikke om prednisolonen hadde noe med saken å gjøre.

Spurte på klinikken (Nordica), siden jeg har lest om positiv effekt av prednisolon ved endometriose... de (en sykepleier tror jeg) sa at de bare gav det til kvinner som var eldre enn meg, slutten av tredveårene og oppover, og som hadde hatt flere negative forsøk. Men siden jeg hadde prednisolon for en drøy uke liggende i skapet etter en kur for en stund siden, så tok jeg like gjerne en pille for dag fra tre dager etter innsett.

Skrevet

Hei hei! Jeg skal sette inn egg i morgen, og begynner med prednisolon i kveld. Har ikke vært borti dette før, så det blir spennende å se om dette kan bli løsningen vår.

Når skaldu sette inn?

Skrevet

Jeg har brukt prednisolon ved forsøk,men har ikke blitt gravid...

Men mange har det,så absolutt verdt å prøve !

Lykke til Chaiemae. :o)

Skrevet

Det er leeeenge til neste forsøk. Ikke før til sommeren dessverre. Har bare planene klare.

Skrevet

Hei,

Jeg hadde kjempe effekt av prednisolon! Sitter her med tvillinger som kom til verden etter at jeg forsøkte prednisolon. Det var helt avgjørende for meg! Jeg har hatt 11 forsøk, og det satt ikke før prednisolonen kom inn i bilde. Du skal se at dette gjør utslaget for deg også!!!

Lykke til!

Klem

Skrevet

Jeg har brukt prednisolon ifm sykdom. Fikk vektøkning, kviser og magefett. Men, jeg ble iallefall frisk :-)

Håper det er tingen for deg :-)

Skrevet

Jeg går også på Prednisolon nå,10 mg, startet ca 6 dager etter sprøytestart.Tar også blodfortynnende (Klexane og Albyl E) i håp om at egget endelig vil sitte. Dette er min 12 tilbakesetting, og vi har hatt 3 kjemiske.

Merker ingenting til Prednisolon, annet enn litt mer energi og overskudd. Og det er jo ikke å forakte :-)

Skrevet

Ja her er vi tilhenger av Prednisolon da lillegutt satt i 9 mnd etter bruk av P på fryseforsøk=)Vi hadde tre mislykkede forsøk uten P....men jammen kom det en prins til verden til slutt.Jeg har tro på at det var P som gjorde susen.Kjenner et par til som hadde samme positive effekt.....ene venninna mi hadde virkelig mange forsøk før det satt med P

LYKKE TIL

(ps jeg tar det igjenn nå...fra forrige mens dag 1...i håp om et mirakel på naturmetoden;)

Skrevet

Hei!

Jeg lurer på hva Prednisolon hjelper for? Hva gjør den? Er det med på å hjelpe egget å feste seg?

Skrevet

Jeg tror P "roer" immunforsvaret slik at det blant annet ikke tolker et embryo som et fremmedlegeme og støter dette ut.

Noen fler som vet?

Jeg skal også ta dette (Nordica)

Skrevet

Takk for info! Jeg skal høre om jeeg kan få prøve det neste gang. Fikk Albyl E første fersk forsøk, var en sånn forsøk greie jeg var med på, men fikk ikke det andre gangen...hadde da en kjemisk graviditet. Skal ha fryseforsøk i normal syklus neste gang, noe jeg har blandete følelser for...

Savner egentlig en ordentlig evaluering etter disse 3 forsøkene vi har hatt, får liksom ikke noe svar på hvorfor det ikke fungerer, men det kan de kanskje heller ikke svare på

Skrevet

Norge ligger etter de fleste land når det gjelder ass.befr, selv om det går fremover.Mye er regulert av norsk lov.Samt dårlig råd generelt i helse Norge har j på følelsen.

Derfor virker det som om de offentlige sykehusene tilbyr kun "basis", og ikke noe ekstra.Ihvertfall ikke for gamlinger som meg.Meg ville de ikke ha mer.

Jeg har virkelig tro på at vi blir gravide i Danmark :-) De tar imot oss oldiser med åpne armer og har masse alternative løsninger.

Bare en digresjon...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...