påanigjen_74 Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Har lyst til å forsøke hårfjerning med krem, men har ikke forsøkt det før. Bare høvel, og det blir så rødt og prikkete... Noen som har noen tips til hva jeg kan bruke down under ??
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 Har bare prøvd Veet hårfjerningskrem, og det funker ikke i det hele tatt. Enten har jeg bare skikkelig fastgrodde hår, eller så er det noe dritt (jeg tipper det siste)..
Totentrollet ♥♥♥ Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 Kjenner problemet! Jeg har kutta ut høvelen til fordel for en liten barbermaskin, og det fungerer strålende. Blir glatt og fint, også slipper jeg de vonde røde nuppene som klør så inderlig. Har prøvd Veet sin krem men den fungerte ikke på meg. Derfor maskin:-) Har egen liten maskin jeg da, for tror sambo hadde blitt mindre fornøyd om jeg skulle bruke hans, og det forstår jeg godt. :-)
hæppisnæppi<3 Skrevet 22. januar 2009 #5 Skrevet 22. januar 2009 får du bort alt da da? føler det blir så "taggete"
ingrid73 Skrevet 22. januar 2009 #6 Skrevet 22. januar 2009 Jeg bruker veet hårfjerningskrem, nesten aldri barbering og synes det funker kjempebra. Jeg bruker veet spesielt for intimhårfjerning nedentil med en etterbehandlingskrem og det blir veldig bra.
06 <3 09 Skrevet 22. januar 2009 #7 Skrevet 22. januar 2009 Hårfjerningskrem funker ikke på meg i det hele tatt. Her er det kun høvelen som funker :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå