Minnimor ü Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Han gleder seg veldig til det, og gjestene er alle barn fra barnehagen. Så han kjenner alle sammen. Men jeg tror neppe han synes det er populært hvis jeg går fra i de to timene barneselskapet varer... han er en aktiv og vilter gutt men i uvante situasjoner blir han veldig sjenert. Er mitt første barn så jeg har ikke mye erfaring med bursdager enda (har vært i to tidligere men da var foreldrene med). Når er det vanlig at foreldrene ikke er med mere? Bursdagsbarnet blir 4 år. Noen med erfaring? Vanlig ar 3,5 åringer er litt pysete sånn???
Gjest Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Vi hadde for en stund siden 4års bursdag. Et av barna (4år gammel) hadde med moren sin uten at noen av barna synes det var noe rart. Moren sendte en SMS på forhånd og spurte om det var greit at hun ble med, noe det selvfølgelig var for oss. Jeg tror det er veldig individuelt hvor modige barna er på sånt i den alderen så var jeg deg ville jeg spurt om det var greit å være med.
Gjest Skrevet 24. januar 2009 #3 Skrevet 24. januar 2009 Det er vel veldig vanlig å være med barna når de er så små. Jeg spør sønnen min hva han vil og til nå vil han at jeg skal være med (også fordi han syns det er litt koselig). Og de som arrangerer har nok ikke noe i mot at du er med, bare fint med et ekstra sett hender som kan sjenke litt brus osv.
blond Skrevet 24. januar 2009 #4 Skrevet 24. januar 2009 Det er nok store forskjeller på de små. Min gutt på snart 4år slapp ikke faren sin i det hele tatt da han var i bursdag sist. Han er vanligvis ikke pysete av seg og kjente alle i bursdagen, så jeg vet ikke hva som gjorde det. Kan være at han aldri er på besøk alene hos noen og ikke hadde vært i huset deres før. Når han selv skal feire bursdag blir foreldrene invitert også så kan de bli om de vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå