Gå til innhold

Dere som jobber på Hennes & Mauritz.. Hva får dere i timelønn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

takk for svar:) har ELENDIG lønn nå 130,50 kr i timen, å da har jeg fagbrev i butikk, sykt dårlig betalt yrke, men det går etter tariff, men betaler nok kun det de er nødt til, noen butikker betaler nok høyere timelønn... vurderer å bytte jobb.. koster å vera ein familie på fem:)

Det er i grunnen bra betaling, inkl. i mine 130,5 kr i timen er et fagbrevtillegg på 7 kr, da tjener jeg faktisk MINDRE enn henne... Skal legge inn søknad på nettsiden til Hennes, kan jo være heldig at det dukker opp noe, vil helst i barenavdelingen, der har eg mest kunnskap siden jeg jobber me det nå!

Annonse

hei, jobber i h&m og har 144,- timen pluss ledertillegg og bonus, bonusen er noe alle ansatte får utregnet fra omsetning i forhold til budsjett, ligger på rundt 1000kr mnd for 100% stilling.

Tror også man får 7-8,- ekstra for fagbrev..

Vil anbefale deg og søke, og i hm er det masse muligheter til å komme seg videre for de som vil og kan!!

ja, tenkte på det, skal se om jeg får tilbud om jobb en annen plass først, kan jeg si hva jeg kan få i timelønn der, presse dem litt.. men tviler på d nytter, til å med avdelingsleder har dårlig betalt..

Hvor gammel er du da, går de etter alder på lønn?? hørtes veldig spennende ut:) hvor jobber du? jeg bor på vestlandet. det var ingen ledige stillinger, men jeg sendte inn en søknad for ti min siden:) håper jeg får svar, ble giret nå, hehe:)

lønn etter alder ja, vil anbefale deg og skrive søknad og levere pesonlig til bs på den butikken du vil jobbe for, MYE større sjangs for intervju da.

HM lyser sjelden ut stillinger eksternt, foretrekker intern rekruttering pluss at de får mange bra interesse søknader.

Kjør på, ønsker deg masse lykke til:) bor forøvrig på østlandet..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...