Gå til innhold

er det noe interesse for treff i molde her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Jeg er også fra Molde og venter mitt andre barn i slutten av august. Kunne godt tenkt meg å bli med på bim treff etterhvert, men for tida er jeg veldig plaget av kvalme og hodepine, så må nok vente litt før jeg er klar for noe sosialisering på kveldene.

vi får ta det etterhvert:)

selv er jeg sykemeldt for tiden , og blir nok det fremover også.

For meg er det best å ev møtes på dagtid da jeg er alene med sønnen min og den i magen. Er jo kanskje ikke så lett hvis du er i jobb da:)

Har vært sykemeldt pga kvalmen i noen uker nå, men skal prøve meg tilbake i jobb nå på mandag, så får vi se hvordan det går. Håper kvalmen gir seg snart og at jeg skal komme meg gjennom graviditeten uten å være så mye sykemeldt, men slik form jeg har vært i de siste ukene har jeg ikke hatt noe å gjøre på jobb i alle fall.

Men, vi får se etterhvert, må jo gå ann å finne en løsning for et bim treff etterhver. Forhåpentligvis er det andre som vil være med også.. =)

ja hadde vært hyggelig om vi ble litt flere:)

Det er helt pyton med denne kvalmen, blir jo fullstendig slått ut.

sliter med det samme jeg også, håper det ikke blir like lenge som sist svangerskap, da varte det ut hele...

vi får se om det kanskje er flere som slenger seg på og vil være med på treff etterhvert :)

• 2 uker senere...

Annonse

Annonse

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Ja :D

Så klart vi må ha treff i Molde...

Er ei jente på 20 år og venter mitt første

barn 25/9. Har vært på ul og det ser ut til

å bli en gutt.

Er student i Ålesund for tiden, men flytter til molde i slutten av juni. Hadde vært kjekt å bygd opp et sosialt nettverk før mammapermisjonen starter, slik at vi slipper å sitte alene hjemme det året, men kunne treffest.

Håper det blir muligheter på kveldstid eller i helger, eller dagtid fra rundt 20. juni. Hadde vært kjekt å treffest :)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...