Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Kan man det? Lurte litt på den ketolysekuren men blir lenge å vente om jeg må vente til ammeslutt...
mai mammaen til to Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 jeg anbefaler grethe roede på det sterkeste... jeg har gått på det siden mini var 3 mnd. og jeg fullammet til han var nesten 6 mnd. han er en god og rund gutt.. man spiser da all type mat men mest av det sunne.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 Og hvor fort går du ned? Har iallefall 20 kilo som skal av...
*En rosa og en blå* Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Tja, jeg ville ikke brukt ketolysekuren, hvertfall. Viktig at du får i deg både karbohydrater, proteiner og fett nå når du ammer. Men man kan jo alltids spise sunt og være aktiv, da vil du nok gå ned i vekt bare av det. Men det er alltid viktig å spise nok når man ammer, ellers vil det nok gå utover melkeproduksjonen. Jeg merker det hvertfall veldig fort dersom jeg har slurvet med måltidene en dag, da har jeg lite melk til kvelden.
Lykke X 4 Skrevet 22. januar 2009 #5 Skrevet 22. januar 2009 Det er viktig at man IKKE slanker seg aktivt mens man ammer. Årsak: Spedbarnet er på toppen av næringskjeden. Miljøgifter og tungmetaller som mor får i seg bla. gjennom kosten, lagres i mors fettvev. Og når mor aktivt slanker seg er det større fare for at dette går over i morsmelken, slik at barnet får disse stoffene i seg. Vent med slankekurer til etter ammeslutt, og fokuser heller på å spise sunt og variert mens du ammer, og vær fysisk aktiv om du kan. Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå