frk bulle Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Ja da var uttaket over,var spent på åssen det ville gå,hvor mange egg de ville klare å få ut.Tidligere har jeg bare hatt tre og fire egg,men på andregangs ultralyd på mandag var det hele seks egg,noe jeg var strålende fornøyd med.Og tror dere ikke at det ble ett bonusegg i dag,så jeg fikk ut SYV!!! Etter utlegg på 31450,- så var dette stas syns jeg! MEEEN,da de skulle få ut de to siste eggene på venstre eggstokk,så lå eggstokken i en kinkig posisjon,bak(?) livmoren,så de måtte klemme og herje endel med magen for å prøve å manipulere den i en brukbar posisjon,pluss jeg måtte ned på gulvet og hoppe opp og ned for å få den til og bevege seg.(Dette gjorde jeg også ved forrige forsøk,følte meg skikkelig smart,hehe! OK,de klarer etter mye om og men å få ut de siste egga,og jeg gjør meg klar til å gå ut av stolen.Da kjenner jeg en varm følelse,noe som renner!?! Har jeg tisset på meg i all hurlumheien,tenker jeg,gud så flaut.MEN NEI,da er det BLODBAD,jeg har blod høyt og lavt,det renner som bare juling,hele beina er blod,og stooor dam på gulvet!! Opp i stolen igjen,alvoorligere ansikt på lege og sykepleiere nå,og jeg kjenner at jeg blir småstressa.De tørker og tørker,finner kompress etter kompress,og ting stappes inni meg og trykkes hardt for å roe blodstrømmen.Nå begynner jeg å få veldig vondt i magen,etter all "herjinga" med mine nedre regioner,men etter en stund sier legen at han skal putte inn en slags komress tampong som jeg skal ha inne en god stund for å se om ting roer seg.Det som har skjedd,er at et blodkar har blitt punktert da de siste eggene skulle ut,ikke visste jeg at det kunne blø så kraftig.Laaang historie,alt gikk bra,men jeg følte meg både rystet og slapp etter denne sjauen,thats for sure!!! Noen andre som har opplevd dette??
MK73 Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Oj, oj, oj - dette var dramatisk! Nei, jeg har ikke opplevd noe sånt - men heldigvis høres det ut som om det var mer dramatisk enn alvorlig for deg. Godt å høre at det "bare" var et blodkar, men skjønner godt at det var både spennende og skummelt og stressende! Ja, nå må du prøve å slappe av og la andre ta seg godt av deg de neste dagene. Gratulerer med de 7 gulleggene også!
Chaiemae Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 Jeg har hatt mine blodbad på klinikken jeg også og et av dem var på uttaket. Da lå også eggene vanskelig til og hele uttaket var et mareritt i smerte. De klarte da å stikke hull på en pulsåre så blodet strømmet støtvis ut. Lykke til videre. Håper alle eggene dine blir befruktet og deler seg som de skal.
Rose69 Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 Det var litt av en dramatisk opplevelse,frk bulle. Jeg har ikke erfaringer med dette, men ville bare ønske deg lykke til videre.Og så flott med 7 egg :-)) !!
frk bulle Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2009 takk for lykkeønskninger folkens! Ja,helt sant at det opplevdes som mer dramatisk enn det var.Alltid godt å få "tømt" meg her på bim da! Dere kan forstå ting på en annen måte enn folk som ikke har peiling på disse prosessene våre..!
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 22. januar 2009 #6 Skrevet 22. januar 2009 Kan vel ikke akkurat påstå at jeg hadde det slik som deg nei, men lå en bra dam nedenfor stolen etter mitt siste uttak også. Vet ikke hvorfor jeg egentlig. Jeg hadde fått så mye smertestillende og bedøvelse at jeg var temmelig dopet. Registrerte det bare når jeg gikk ned fra stolen egentlig. Selv om jeg var veldig øm og gåen i vel 1 uke etterpå så satte det ene egget seg godt fast så resultatet ble bra da. Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå