Castho Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Jeg har lime grønn barnevogn, og kommer til å kjøpe rosa hvis det blir jente sånn på tilbehøret. Men hvis det blir gutt, hvilke farger skal jeg kjøpe da? Det vanlige er jo babyblå men synes kanskje ikke det passer så godt. Har strikket ett mørkegrønt, mosegrønt og hvitt lappeteppe som jeg kommer til å bruke uansett.
Soleie m/3 gull :) Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 turkist er fint:) jeg hadde lime grønnt og turkist i barnedåpen til mini i stede for baby blå. er alt for kjedelig og vanlig farge:/
kokkelimonke Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 Definitivt brunt, ja. Det er yndlingskombinasjonen min av farger. Lime og brunt! :-)
Castho Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2009 Men finnes det brunt sengetøy til så små da? I så fall hvor? Jeg ser bare babyblå og babyrosa over alt jeg? Hmmm, turkis har jeg faktisk ikke tenkt på... skal sjekke det ut!
Gjest Nydelige Christina&Nathalie Skrevet 21. januar 2009 #6 Skrevet 21. januar 2009 svart,brunt og hvitt....
Raych Skrevet 21. januar 2009 #8 Skrevet 21. januar 2009 IKKE rosa:( Brunt, turkis, marine, flaskegrønn.
LegallyBlond Skrevet 21. januar 2009 #9 Skrevet 21. januar 2009 Kan se for meg at det brune Katvig-sengetøyet er fint i lime-grønn vogn. Sjekk www.lilleprinsen.no, hun har iallefall hatt det inne tidligere. www.engulknapp.no har også fint sengetøy, mulig det er noe brunt der. Ellers er sengetøy utroooolig lett å sy =) Bare å finne ett fint stoff! Svart er også veldig fint til lime.
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 21. januar 2009 #10 Skrevet 21. januar 2009 Brunt er absolutt finest til limegrønt=)
*synne* Skrevet 21. januar 2009 #11 Skrevet 21. januar 2009 Enig med de over, brunt er jo lekkert til. Men synes også dyp, sterk blå er kjempefint til også..hva skal jeg kalle det, sånn omtrent kongeblå??
Thea Marie* med 2 småtroll * Skrevet 21. januar 2009 #12 Skrevet 21. januar 2009 dus oransje, gult, turkis...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå