Gjest Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Hei jeg ruger på 2 veldig gode tin egg i følge legen. Satte de inn i dag, har ivf tvillinger fra før, og var litt i tvil på om jeg skulle tørre å sette inn 2, legen spurte om de bare skulle sette inn ett, men sjansen til graviditet er jo større med innsett av 2 egg, så jeg gjorde det...så var det denne ruge tiden da...
melina, glad mamma Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Gratulerer som ruger! Og tenk om du får to til, da har dere fått mange IVF barn da :-) Jeg satte inn to fine tin egg 5. januar og er nå gravid. Så jeg er kommet litt lengere. Det heter kanskje ikke ruging når testen er positiv, men siden det er i samme mnd som deg, svarte jeg her inne. Håper du får en fin rugetid og at ikke tiden går altfor saaaakte ;-) Lykke til )
lightblue Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 Hei stinemin! Jeg satte inn et egg på mandag, så det er lang frem til testing.. Spennende for deg da, om det blir en eller to Lykke til!
Mikkemafian Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 Ike ennå, men straks jeg får mensen igjen etter SA, er vi igang igjen...
Gjest Skrevet 21. januar 2009 #5 Skrevet 21. januar 2009 Hei Trilletralle, jeg også hadde en sa ved forrige forsøk , ventet en mens og satte inn egg i dag. Er litt mer likegyldig merker jeg, tok den sa min veldig tungt Er litt mer hardbarka nå, har du flere på frys?.
Mikkemafian Skrevet 21. januar 2009 #6 Skrevet 21. januar 2009 Jeg har 5 igjen på frys. Ble gravid på egenhånd, så jeg har alle eggene godt plassert i frysen. Jeg var så skråsikker på at det skulle gå forrige gang, at jeg snublet lenger ned i bølgedalen enn jeg har vært noensinne da det ble mislykket. Gleden ble desto større da jeg ble naturlig gravid i syklusen etter. Og så kom bølgedalen kastet over meg igjen. Har ikke vært helt meg selv etter dette, så jeg bare håper at det lykkes snart. Klarer liksom ikke å tro på meg selv når jeg prøver å være realistisk.. Krysser fingrene for deg! Denne gangen skal det lykkes, og de små vidunderne skal klore seg så fast at de ikke kommer ut før minst en uke over termin!!
Gjest Skrevet 21. januar 2009 #7 Skrevet 21. januar 2009 Det er grusomt å ha disse følelsene i berg og dalbane, stakkars deg, jeg bare bestemte meg for å legge det bak meg og har piggene litt mer ute. Håper dere også lykkes nå, det er jo store muligheter for det da Husk du har vært gravid, så da blir du det igjen.Du setter inn 2 egg du også?
Søskenhåp adopterer Skrevet 22. januar 2009 #8 Skrevet 22. januar 2009 Grattis som ruger på 2 egg, det var jo kjempe flott at det ble 2 av tre egg da!
Mikkemafian Skrevet 22. januar 2009 #9 Skrevet 22. januar 2009 Hei Stinemin:) Vi kjører dobbelegg, ja.. Det er jo større sjanse for å lykkes, så da tar vi den. Kommer det to, så blir vi like glade for begge 2. Det var litt skummelt på første frys, for da så jeg for mg livet med 3 små under 2 år.. Vårt lille icsi-barn er 15 mnd nå, og akkurat den tanken var litt voldsom!! Men vi skal lykkes!! Det er det ingen tvil om. Har gjennomført et svangerskap før, så det er jo ingen grunn til at det ikke skal gå minst en gang til.... Lykke til med ruging, venter spent på resultatet!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå