Gjest Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Har en datter på fire år som heter Sofie. Er evig fornøyd med det, men husker at vi lenge sto fast mellom disse to. Ble plutselig litt nysjerig på hva dere synes er finest av disse, selom dette spørsmålet for oss er gått ut på dato;-))
alvilde Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 mi datter heter ida sofie, så jeg syns selvfølgelig sofie er finest:)
ma-85 Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 Er ikke så veldig glad i noen av dem, men Sofie er bedre enn Sofia. Sofia høres ut som en streng gammel tante...
Mamma til rakkerunge Skrevet 21. januar 2009 #5 Skrevet 21. januar 2009 Synes det er litt artig.. Jeg heter det samme som dattera di. Men da jeg var liten kjente jeg ingen som het det. Var til og med 3 eller mindre på SSB sine sider som hadde likt navn som meg. I de senere år, fra ca 7 år tilbake, har jeg hørt den kombo'en flere ganger. Men ikke såå mange likevel. Og Sofie er penest!
lillemor og lillebror Skrevet 21. januar 2009 #6 Skrevet 21. januar 2009 Sofie:) Øverst på min liste:)
MirandaC Skrevet 23. januar 2009 #7 Skrevet 23. januar 2009 Jeg synes Sofia er finest, eller Sophia. Blir ikke så ''norsk'', om dere skjønner. Jeg liker bedre navn med a-endelser enn e-.
Lykkeigjen:) Skrevet 24. januar 2009 #8 Skrevet 24. januar 2009 Min datter heter Sofia, så liker det best! Men Sofie er også flott!
prysseluskan Skrevet 24. januar 2009 #9 Skrevet 24. januar 2009 To fine navn, men jeg tror kanskje jeg liker Sofia bittelitt bedre enn Sofie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå