Gå til innhold

Bytte forlovelses ring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hentet ringene våre i dag. Å jeg synes min er litt for stram en jeg kan huske når jeg prøvde, føltes værtfall mere behagelig da jeg prøvde i butikken. Kan jo ikke gå med en som er litt strammere enn hva jeg synes er behaglig. Blir jo rød på fingeren når jeg har gått en stund med den.

Så mitt spm: Er det mulig å bytte ringen? Må jeg da betale for ny ring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok ikke mulig å bytte står det noe inni, men du kan få den utvida.

Skrevet

Hei.

Jeg leverte inn ringen min til utvidelse istad. Viste en annen ring jeg også bruker sånn at guldsmeen kunne sjekke str. på den, så han kunne bruke samme str. på ringen jeg levrte inn også.

Leverte den inn klokken tolv, og kunne hente den kl. tre. Ringen har blitt kjempefin, og man kan ikke en gang se på den at det er blitt gjort. Ingen stygge skjøter eller noe. Kjempeproft og raskt utført! :)

Jeg betalte 180 kr, og det var absolutt verdt det. Nå kan jeg faktisk bruke ringen uten å få merker.

Skrevet

Det var ingen tegn på at det var gjort noe med den?? Må jeg gå til samme gullsmed eller kan jeg gå til en annen?

Hvem gikk du til forresten?

Skrevet

Det var absolutt ingen tegn, og jeg utvidet den med over en størelse.

Jeg gikk til en lokal gullsmed her i Elverum, men jeg vil tro de tar ca samme pris over alt. Jobben er liten, så andre kjeder gjør nok også jobben på dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...