LykkeligSomMamma Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Jeg hatt hatt min rareste syklus denne mnd, hadde el først på dag 23 og kunne derfor ikke starte nedregulering før dag 28. Nå ser det ut som om mensen kommer før jeg regnet med. Spørsmålet er om det gjør noe om man er ferdig med mens når man begynner stikke. Vet jo at det ikke går på kort regime, men tenker det kanskje er annerledes på lang. Noen erfarne som vet?
MK73 Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Jeg har hatt langt regime 4 ganger, og hvis jeg ikke husker feil har jeg alltid vært ferdig med mens når jeg har begynt på sprøytene - så det er ikke noe problem. Lykke til!
LykkeligSomMamma Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2009 Å det var godt å høre - tusen takk
Eva76 Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 Dette er kansje et dumt spm, men jeg er ny i dette gamet. Jeg har aldri testen når (eller OM) jeg har eggløsning, men fordi jeg har jevn syklus og de har funnet feil hosmannen har de ikke testet meg mer enn blodprøver. Jeg vet derfor ikke NÅR el er, men skal starte med spray på syklusdag 20. Jeg har ikke hørt noe om at jeg skal teste når el er -men starte på dag 20. Hva skjer om jeg ikke har hatt el, eller at den ikke er mange nok dager unna?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå