daneli Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Jeg skal ha barsel treff her til Tirsdag, aner ikke helt hva jeg skal servere, noen som har noe godt på lur?
Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Vet ikke om du skal ha mat eller bare snacks, men dette brødet kan brukes ved siden av en salat eller uten noe ved siden av. Det er hvertfall en slager her om dagen: Lag en pizzabunn til en langpanne (kan også kjøpe sånn posedeig fra Toro). Bland i 4 ss med olivenolje. Kjevle til en runding som dekker ca halve langpannen. La heve til dobbel str. Strø på 2-3 ss med olivenolje, basilikum og maldonsalt/salt i flak. Stekes på 200 grader i 15-20 minutter. Mmmm... Lag gjerne tzaziki-dip, aioli eller en annen dip til:)
Frøken Linn Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 Kan du ikke bake noe da? Eller rundstykker? Og kaffe eller te.. Lykke til.. =)
Gjest Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 Her går det ofte i rundstykker med pålegg, gjerne eggerøre og annen vanlig pålegg. Juice, kaffe og frukt.
annesmil Skrevet 21. januar 2009 #5 Skrevet 21. januar 2009 Vi pleier ikke servereså mye vi, kaffe, te og brus. En god pakke kjeks om man har dårlig tid og eller noe frukt. Er jo det å møtes som erviktigst : ) Men, jeg har begynt på Grete Roede kurs og fått smaken på noe kjempe godt som jeg skal servere i vår barselgruppe på fredag, det er godt, billig og ikke så veldig usunt : ) Du trenger ett gått grov brød, en boks kesam vanilje og jordbær / bringebær syltetøy. Del skivene i to, så de ser ut som trekanter ta en ss kesam vanilje på hveer halv del og en ts syltetøy. Å det er det, det er helt utrolig enkelt men godt, omdu ikke har smakt kesam vanilje ( det hadde ikke jeg ) så smaker det faktisk som vanilje is : ) Kos dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå