Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere på barnet under og eventuelt over? Skjønner jeg må tenke på eventuelt temp i rommet, vi har nok rundt enn 18 grader tenker jeg. Hun har en body, nattpysj, nattpose og dyne, for mye syntes dere? I natt byttet jeg dyna med et helse teppe. Hva syntes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hos oss ligger kun snuppa i pysj, så inni nattposen. Ingen dyne over :-) Vi har rundt 18-20 grader på rommet. Men nattposen er ganske tykk (http://www.going.no/asp/webshop_vare.asp?vareID=130&varegruppeID=33&vareundergruppeID=0)

Tjaa... er vanskelig å si om det er for mye når jeg ikke vet hvordan nattposen er. Men om nattposen er tykk hadde jeg droppa dyna :-)

Skrevet

Den er kjøpt på h&m. Er nesten som nattposen til stokke, hvis du har sett den. Så den er litt tykk.

Skrevet

Lillegutt her ligger i bomullspysj, pose og dundyne over. Han har nøstebarnskinn under som regulerer varmen godt.

Det beste er å kjenne i nakken på barnet, er hun veldig varm der, så kan du jo vurdere å ta av body? Evt så kan jeg anbefale ull/fleece babypleddene til nøstebarn; de regulerer også varme veldig bra til å ha oppå dyna hvis det blir veldig kaldt.

Forøvrig har vi kanskje 15 grader på rommet - jeg kjøpte et digitalt termometer (inne/ute temp), da vet jeg hele tiden hvordan temp det er :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...