Gå til innhold

Brunlig utflod

Anbefalte innlegg

Er ca 13 uker på vei og har opplever noen ganger brunlig utflod.

Var på UL i uke 12 og alt var bra da.

Er bekymret for at noe er galt. Får brunlig utflod på papiret gjentatte ganger på samme dag.

Noen som har opplevd det samme etter uke 12 ??

Takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139490269-brunlig-utflod/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann

Har hatt brun utflod omtrent daglig jeg, siden uke 6. Er nå i uke 15. Har faktisk hatt et par dager nå uten, og det er ren sensasjon!! En blir jo selvsagt bekymra når det kommer noe brunt ut, selv om en får bekrefta på ultralyd at alt ser bra ut. Jeg har til sammen vært på tre ultralyder og på den siste, ble dte konstantert svært lettblødende livmorhals. Kan jo tenkes at du også har det?? Selv om dette ble anslått til og svært sannylig være grunnen til blødningene mine (brun utflod er blod som ikke har kommet ut med en gang), må jeg si at jeg ikke har fått roen enda. Tviler i grunn på at jeg kommer til å bli rolig før den lille eventuelt har kommet ut til sommeren :)

jeg har hatt det samme(+ blødninger 3 ganger).fikk vite at det er grunnet lettblødende livomrhals og at dersom alt annet ser bra ut på ul så er ikke dette farlig for foster.dette er helt nede ved åpningen og har ingenting med fosteret å gjøre(ligger trygt lenger oppe).så slapp av,ta det med ro og pass på deg selv og den lille.men informer legen din om dette.

lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...