Bethenc Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Hei. Lager en link for oss som skal til Danmark med forsøket:) jeg synes det er hyggelig å komme i kontakt med flere som har planer om å reise over "den store sjø" Noen andre? Jeg skal på Ciconia i Århus, og regner med uttak og innsett i uke 9.
LykkeligSomMamma Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 hei Vi skal til nordica og tipper uke 7:) er du ny på ciconia?
satser & vesla Skrevet 21. januar 2009 #3 Skrevet 21. januar 2009 Hei. Jeg skal til Nordica innsett i uke 7/8 :-)
Rose69 Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 Så fint med Danmark-tråd :-) Bra tiltak! Her er det Nordica, sprayer på 13.dagen...venter på den berømte blødninga...hvor er den??! Hrfffm.
Poten Skrevet 21. januar 2009 #5 Skrevet 21. januar 2009 Jepp dette blir en fin tråd Jeg reiser til Nordica uke 4/5, veldig spent denne gangen etter en tidlig abort forrige gang, så da er det jo håp ihverfall.
vinden1 Skrevet 21. januar 2009 #6 Skrevet 21. januar 2009 Følger med på denne... Ruger på min 3. innsetting, og blir det ikke noe nå, så har jeg lyst å forsøke danmark!! Spent på erfaringer!
Bethenc Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 22. januar 2009 Jeg er ny på ciconia ja. Jeg har holdt til i porsgrunn, hatt 6 runde rmed medisiner, et avbrutt og 5 innsettinger, så klar for noe annet for å se om det hjelper. Er nordica noe som er populært:P hehe.. Jeg valgte selv Ciconia ettersom de har samarbeid med en lege her i larvik. Gjør liksom hele situasjonen lettere, spesielt for samboeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå