Gå til innhold

Hvilke navn tror dere er nye på topp 10 lista for 2008 og hvilke navn tror dere er ute av lista?

Anbefalte innlegg

Som navnenerd gleder jeg meg stort til navnestatestikken for 2008 blir klar. Mens vi venter: hva med å komme med litt mer eller mindre kvalifisert tipping?

Statstikken for 2007 var som følger:

Jenter:

1. Sara

2. Thea

3. Emma

4. Julie

5. Nora

6. Ida

7. Emilie

8. Ingrid

9. Anna

10.Sofie

Gutter:

1. Mathias

2. Jonas

3. Markus

4. Alexander

5. Lukas

6. Kristian

7. Magnus

8. Elias

9. Emil

10.Henrik

Min spådom er som følger:

Blant jentene tror jeg Sara rykker ned fra toppen og at Emma igjen blir på topp. Ellers tror jeg at Ida og Ingrid går ut av lista mens Leah og Linnea kommer inn, og at Selma, Matilde, Ella, Mia og Maja også er navn som øker mye.

Hos gutta tror jeg Lukas (Lucas) tar over navnetoppen og at Alexander, Kristian og Henrik ryker ut av lista. Nye navn på lista vil kanskje være Noah og Tobias, og Theo/Theodor, Oskar, William og Kasper tror jeg også vil øke i antall.

Også håper jeg selvfølgelig at Sivert ikke ble et poppisnavn i 2008 :-)

Kommentarer???

Fortsetter under...

Jeg tror, dessverre, at Olivia er et navn som øker mye. Det havner nok ikke på topp 10 på en stund (forhåpentligvis aldri!), men jeg vet om flere som fikk navnet i 2008, så er spent på å se hvor mye antallet har økt...

Ellers tror også jeg at Lukas tar over navnetoppen for guttene. Jentene vet jeg ikke, for de ligger nok ganske likt de øverste der, men jeg tror også at Linnea kommer inn på topp 10.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...