Chaiemae Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Kopier lista og skriv deg opp på de dagene du kan. Torsdag 29. januar Chaiemae Fredag 30. januar Chaiemae Mandag 2. februar Chaiemae Torsdag 5. februar Chaiemae
ElleL Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Torsdag 29. januar Chaiemae ElleL Fredag 30. januar Chaiemae ElleL Mandag 2. februar Chaiemae ElleL Torsdag 5. februar Chaiemae ElleL
Tjorven1 Skrevet 22. januar 2009 #3 Skrevet 22. januar 2009 Går jeg også under den katogorien, selv om jeg endelig har blitt gravid?
Magstar Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Torsdag 29. januar Chaiemae ElleL Magstar Fredag 30. januar Chaiemae ElleL Magstar Mandag 2. februar Chaiemae ElleL Magstar Torsdag 5. februar Chaiemae ElleL Magstar Klart Tjorven er velkommen : ) Kan ikke fryse ut noen for at de er gravide, det er jo uansett vårt mål. Jeg håper på å få være med på treffene når den tid kommer.... Etter mye tenking og dating så er jeg tilbake her hos dere. Nå er det prosjekt baby igjen. Skal til akkupuntur neste uke som er ekspert på ferilitet, spennende.
bumpi de bump Skrevet 22. januar 2009 #5 Skrevet 22. januar 2009 Torsdag 29. januar Chaiemae ElleL Magstar Bumpi de bump Fredag 30. januar Chaiemae ElleL Magstar Mandag 2. februar Chaiemae ElleL Magstar Bumpi de bump Torsdag 5. februar Chaiemae ElleL Magstar Bumpi de bump
Chaiemae Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. januar 2009 Skriv deg på Tjorven. Du er jo en sliter selv om du snart er i mål.
Tjorven1 Skrevet 24. januar 2009 #8 Skrevet 24. januar 2009 Torsdag 29. januar Chaiemae ElleL Magstar Bumpi de bump Fredag 30. januar Chaiemae ElleL Magstar Tjorven1 Mandag 2. februar Chaiemae ElleL Magstar Bumpi de bump Tjorven1 Torsdag 5. februar Chaiemae ElleL Magstar Bumpi de bump Tjorven1 Takk, da kommer jeg, gleder meg. Magstar - godt du er tilbake, he he he du er ikke første som forsvinner i "date-pause" en stund.. Chaimemae, takk - føler meg ikke i mål ennå - hysterisk som få..
Chaiemae Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 25. januar 2009 Ser ut som det blir 2. eller 5. februar. Venter fremdeles på noen her (dere vet hvem dere er) så jeg venter litt med å sette dato.
liesje Skrevet 25. januar 2009 #10 Skrevet 25. januar 2009 Torsdag 29. januar Chaiemae ElleL Magstar Bumpi de bump Fredag 30. januar Chaiemae ElleL Magstar Tjorven1 Liesje Mandag 2. februar Chaiemae ElleL Magstar Bumpi de bump Tjorven1 Torsdag 5. februar Chaiemae ElleL Magstar Bumpi de bump Tjorven1 Hei, dette var et godt initiativ trenger et slikt treff, jeg kan desverre bare på fredagen alle de andre kveldene jobber jeg (
Gjest Skrevet 26. januar 2009 #11 Skrevet 26. januar 2009 Hei. er 5 uker på vei og singel/ganske alene med en gutt på 6 år fra før . plass til meg?? hadde vært såå koselig
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2009 #12 Skrevet 26. januar 2009 Slitere er vel nøkkelordet her. Dvs de som sliter med å bli gravide, ikke de som sliter med å være alenemor. Alle oss her inne ønsker sårt å bli alenemor og mange sliter både med å klare å bli gravide og med det økonomiske rundt det å klare å bli gravide i Danmark. Høres ikke helt ut som du er målgruppen for dette treffet.
Chaiemae Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #13 Skrevet 26. januar 2009 Dette treffet er for de som har slitt for å bli gravid. Altså vært mange turer i Danmark eller annet land. Mange har også måtte bruke IVF. Føler du at dette stemmer på deg så er du hjertelig velkommen og må skrive deg opp på den andre lista. Det pleier også å være treff for alle single i Oslo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå