Gå til innhold

Jeg liker disse ,men ikke gubben,hjelp meg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mina liker jeg ikke, og dermed ingen av sammensetningene med Mina heller...

Men både Emma Linnea og Tiril Sofie (ville skrevet Tiril med én l) var fine navn og fine kombinasjoner, syns jeg! :)

Men dersom du har to barn fra før, og begge har hver sin forbokstav, så ville jeg vel gitt nestemann en egen forbokstav også, altså Tiril Sofie på jente.

Og på gutt Kristoffer, Vetle eller Jonatan. Av disse liker jeg Vetle best.

Ellers er jo Elias også et pent navn. Men Mars??! Du har ikke for alvor tenkt å kalle gutten det? Jeg vet jo at det fins flere månedsnavn, men Mars har jeg aldri hørt brukt før, og det falt ikke i smak her hvertfall!

Når det gjelder å overbevise mannen, så er ikke det alltid så enkelt. Men hvilke forslag har han da?

Jeg syns i hvertfall at Tiril Sofie er et tøft og jordnært navn med mye tyngde. Ikke noe "tilgjort", hvis jeg tolker rett hva han mener med det da...

Lykke til! :)

Nei jeg veit ikke hva han egentlig mener med det,

sansynligheten er at dette blir nok gutt dette også hvis alt går bra.

Men blir dette jente skal ho ha 2 navn, veit ikke hvorfor men det bare føles riktig at ho skal.

Jeg har 2 navn men ingen av sønnene våre har det, blir dette teit da?

Sånn egentlig, så har det jo ingen betydning med 1 eller 2 navn, eller hvilken forbokstav, så lenge man liker navnet/navnene.

Selv ville jeg vel hatt samme antall navn på søsknene, men det er vel bare fordi jeg liker å ha et slags "system"! Og egentlig er det jo bare tull, for mesteparten av livet skal de jo leve fra hverandre, sammen med sine egne familier.

Så dersom du vil ha to navn på jenta, så gir du henne det:)

Annonse

Hvilke navn liker mannen din da? Har han noen forslag?

Jeg synes også at babyen burde få en egen forbokstav og synes kanskje de fleste av navnene dine er smør på flesk. Mange av dem er fine men blir for mye med dobbelt. Jeg synes også at hvis du har enkeltnavn på begge guttene ville jeg holdt meg til enkelt navn.

Ja de er litt rare slik isse tøffe gubbene.

vi hadde marius tidlig med nr 2, men vi trudde det beli jente så vi diskuterte jente navn mest,johanne eller elise også under fødslen.

så da det kom en gutt så spurte jordmora har han navn?

ja han heter marius han sa gubben da.

følte egentlig at me ikke hadde diskutert guttenavn godt nok siden vi trudde det var jente,

men det navnet passer så godt til han. burde hete marius emil noen ganger men,hadde passa godt det navnet også finner på mye rart heile tiden den puddingen he he

men har dere navn nå da?

Mange fine navn her: ) Synes ikke jentenavnene er tilgjort, men vet ikke hvordan du overtaler mannen, hehe...

Jeg liker best:

Tiril Sofie (ville skrevet Tiril)

Mina Johanne

Mina Sofie

Hva med Emma Johanne eller Emma Sofie?

Av guttenavnene liker jeg:

Mads (skrevet med d)

Kristoffer

Vetle

Annonse

han har ingen navn.

ja jeg er litt enig det men liker navna godt, spes. johanne siden det blir oppkalding etter min morfar som hete johannes å han betyde alt for meg så det hadde vært litt kos å hedre han på den måten.

Heter barna Even og Marius? Da ville jeg trumfet igjennom Johanne. Det er nydelig og det at du kaller opp er veldig koselig. Ville sagt at siden han valgte Marius sånn litt uten å spørre har du valgt Johanne og det må han smake på og vende seg til. Det passer veldig godt med brødrene.

Det er ikke lett dette nei.

Navnet Tiril blir så ensomt uten et navn inntil synes jeg men men.

men jonathan er å blir en røver, det er kjempe fint navn, men det ødlegger at det finnes en røve rmed dette navnet he he

men er det noen som har helt andre forslag så kom gjerne med de altså.................................................

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...