v0nnen ~ Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 har brukt hipp1 hele tiden eg. nå er snuppa snart 11 mnd. er det feil?? håper noen kan svare på dette
Ulldott Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 Du skal bruke hipp1, så du har gjort helt rett. ) Hipp2 kan brukes som erstatning for vanlig melk. Feks når barnet spiser. Jeg ser ikke helt poenget med hipp2 egentlig...
v0nnen ~ Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2009 Åh, det var bra ) da forsetter vi med den!
En snupp - og en knert i magen Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 Vet du om hipp2 smaker annerledes? Vi gir nå vann til de måltidene hun ikke får pupp, men om halvannen måned begynner jeg å jobbe igjen, og hun er ikke egentlig særlig interessert i mme på flaske når hun får fast føde.
<3 coccinelle Skrevet 21. januar 2009 #5 Skrevet 21. januar 2009 Er litt usikker på det der. Hipp 2 skal gis som tilleggsnæring til annen mat eller morsmelk fra 4 mnd. Den Inneholder mer protein og andre ting og det står at den metter mer. Jeg har bytta nå når min er 4 1/2 mnd. Han får ca halvparten morsmelk og mme. Og noen smaksporsjoner med grøt.
<3 coccinelle Skrevet 21. januar 2009 #6 Skrevet 21. januar 2009 Jeg har sammenlignet eskene Hipp1 og Hipp2. Hipp2 inneholder mer av det meste utenom en del vitaminer der innholdet er likt. det mangler folsyre og niacin eller noe (b vitaminer) - så jeg forstår ikke helt hva som er så farlig med å bytte til Hipp2. Hvis barnet får noe annen mat så får de vel disse to derfra.
*tuttemor t prins & prinsesse* Skrevet 21. januar 2009 #7 Skrevet 21. januar 2009 jeg var selv i tvil og sendte mail til produsentene.... dette var rett og slett svaret: Tack för Din fråga! Så här är det: HiPP 1 innehåller alla essentiella näringsämnen som bebisar behöver. HiPP 1 är tänkt till att användas från barnets födsel (0 månader) till barnet blir 4 månader. Därefter är det tänkt att man skall byta ut HiPP 1 mot HiPP 2 och använda HiPP 2 så länge man behöver. Men man kan också fortsätta använda HiPP1 hela tiden just för att den innehåller alla essentiella näringsämnen. Alltså det är inte nödvändigt att byta HiPP 1 mot HiPP 2 när barnet blir 4 månader. HiPP 2 innehåller allt det som HiPP 1 gör och därtill kommer mer järn och mer protein. Alltså skillnaden är att HiPP 2 innehåller mer järn och protein. Mer järn och protein gör att HiPP 2 ger en bättre mättnadskänsla. Så svaret till Din fråga är att Du kan använda vilket som: HiPP1 eller HiPP 2. Vilket som passar bäst just till Ditt barn beror på Er vardag där hemma. Om Ditt barn är hungrigt mycket ofta kan det vara bra att välja HiPP 2 som mättar mer. Vi vill dock påpeka att vi som säljare och distributör inte skall ge kostråd. Vi måste hänvisa till hälsostationen och de experterna som finns där. Hoppas verkligen att svaret är till hjälp och ta gärna kontakt igen om det finns fler frågor. Med vänliga hälsningar Minna / HiPP Konsumentkontakt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå