Gå til innhold

MacLaren xt eller xrl...eller en annen vogn?

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har nå kommet til dette punktet at jeg skal kjøpe meg en trille. Jeg har fått anbefalt MacLaren xt eller xrl. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt den rimelig? Eventuelt import?

Eller er det noen som har en annen, rimeligere trille å anbefale?

Hvis noen tilfeldigvis har en knallgod trille til salgs så kan det hende jeg vil kjøpe:)

Håper noen har noen gode innspill til meg nå:)

Fortsetter under...

Jeg prøvde å få meninger om TFK Buggster S igår, men det var ikke mye info å få ;-) Jeg ender opp med å kjøpe en slik fra Tyskland for 2000,- Synes den er penere enn de tradisjonelle trillene, i og med at man ikke har disse doble hjulene rundt om. Den er like høy som MacLaren ser jeg.. Vet at MacLaren har fått mye positiv kritikk her tidligere, så det er nok et bra kjøp også. Du kan ikke finne noe om denne på vogndilla eller barnevognguiden da?

Jeg har Maclaren xlr og er veldig godt fornøyd med den. Det eneste minus er at den ikke blir kjempeliten sammenlagt, den blir veldig lang. Men den har super trillecomfort til trille å være. Den er litt større enn Maclaren xt, tror jeg.

Vi var kjempefornøyd med vår Maclaren XT, den lille stunden vi brukte den.... :)

Skal legge den ut til salgs på Finn snart.

Kjøpt i fjor, og kun brukt ca 14 dg i syden dn sommeren. Som ny.

Grå med blått putesett. Kjempefin. Andre putesett (rødt m.m) kan kjøpes utenom hos forhandlere.

Selges med kjempepraktisk original reisebag, original koppholder/handlenett i ett og originalt regntrekk.

Har ikke vært i bruk mere da vi heller bruker oth`ene.

:)

Annonse

vi er kjempe fornøyd med var XT, helt upperlig.. har hatt den siden sommeren å bruker ned når vi er på sentre å slikt.. veldig god å ryggen kan legges helt ned vist barnet skal sove i den;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...