Gå til innhold

BH er brystholder. BHG er barnehage.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA!!!!!

Det blir litt merkelig når noen skriver at de har barna i bh. seks timer om dagen.

Skrevet

hehe ja det ser like dumt ut hver gang noen skriver det hehe

Skrevet

hehehe.. ikke dummere enn at faktisk noen må lage et egent innlegg for forklare det^^

Skrevet

er jo ikke dumt det. er tydeligvis mange som ikke vet hvem forkortelse de skal bruke..

Skrevet

joda.. mange her inne som sliter litt med forkortelser og skrivefeil. Men enkelte har jo et alt for stort behov for å rette på folk hele tiden.

Jeg syns det blir for dumt å heller henge seg opp i en liten skrivefeil enn hva faktisk det som blir skrevet.

Hver gang jeg ser disse damene rette på andre, får jeg en følelse at de har et behov for å opphøye seg selv. Jada dere er så flinke atte som fant feilen^^ klappe på hode og rose dere opp i skyene;P

Skrevet

Tja, tar meg ikke nær av den. Pleier ikke å være pirke-politi, jeg, til det har jeg nok for mange sprivefeil selv. Haha.

Skrevet

Eksen min skriver også bh.. så når han skal skrive noe ang datteren vår i mail, så er det alltid "hva har hun gjort i bh?"

Eh, ingenting... det ekke plass!

Skrevet

Det heter jo egentlig BARNEHAGE da!

Skrevet

Hvorfor det? bh er en helt kurant og tydelig forkortelse for barnehage? Eller skjønte du det ikke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...