Gå til innhold

blir gal snart

Mamma til 2 gutter(01 og 08)<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

kl er 6.30 og jeg sitter med en 3,5 mnd baby på fanget.ikke sovet noe i natt vi.etter 3 mnd vaksinen har han vært så urolig.sover i 20-30 min før han våkner og hylskriker.han finner ikke roen.har vært plaget med kolikk men da sovnet han iallefall etterhvert utpå natta.nå er det værre.føler at jeg nesten ikke orker mer.i natt har jeg grått mass.sorry at jeg bare skriver med småbokstaver men han ligger å halvsover i armene mine

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om gutten din er veldig utilpass pga vaksinen. Gav du ham paracet? Det hadde jeg gjort om tuppa mi hadde reagert sånn (dvs det gjør hun og ved vaksine.. i tillegg til feber). Det er slitsomt for den lille å ha det sånn og, så hadde ikke hatt betenkeligheter med å gi en slik at både mor of barn hadde fått hvilt seg.

Mener ikke man skal stappe barna fulle av paracet ved den minste anledning altså, men når baby tydelig ikke er i slaget gjør jeg det.

Skrevet

Hvor lenge varer disse bivirknigene etter vaksinen?.Er 8 dager siden vi tok den og han har vært urolig siden da

Skrevet

Huff! Høres fælt ut! Jenta mi og reagerte på vaksinen, men gikk heldigvis over etter ett døgn..Jeg hadde forsøkt med paraset, og sett om det hadde hjulpet..Vis ikke ville jeg kontaktet lege..det er jo ikke normal oppførsel dette..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...