Jannix Skrevet 21. januar 2009 #1 Skrevet 21. januar 2009 Gutten min på 2 1/2 år er begynt å våkne klokken fem om morgenen (natta)!!! Det hjelper ikke å legge han seinere på kvelden, i det lengste drøyer han det til halv seks.. Noen tips???
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 å som jeg kjenner meg igjen,i et år våknet sønnen min på slaget 04.45,hver eneste dag.og ingenting hjalp.sluttet med å sove på dagen,la han litt senere.gikk lang tur etter middag,men neida,like tidlig opp neste dag.men søvnmønstret endret seg etter et år,ikke store trøsten til deg.håper virkelig du slipper dette et år,for det er slitsoooomt.
Jannix Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2009 Huff, ett år??? Håper virkelig ikke det varer så lenge! Han sluttet å sove på dagen for et par mnd siden, og da ble det en fryd å legge han om kvelden. Han har alltid sovet fra sju til sju ( pluss/minus), så dette er skikkelig uvant!
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 Henrik begynte å stå opp veldig tidlig da vi stilte klokka i høst og har holdt på med det nå frem til i jula..Det hjalp ikke å legge han senere.han sto like fordømt opp klokka 0430-0500 uansett,men brått så fant han ut i jula at klokka 7 var mye finere også var vi gjennom en periode nå som han sto opp 5 igjen,men nå har han sovet til 7 igjen en uke..vi vet ikke hvorfor han står opp så tidlig,men han er rett og slett ikke trøtt og våkner og er opplagt da..urolig slitsomt,men det går over;-)
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 21. januar 2009 #5 Skrevet 21. januar 2009 Om datteren min våkner så tidelig, så legger jeg henne ned igjen og sier det er natta. I starten gråt hun litt, men etterhvert så sovna hun igjen:)
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #6 Skrevet 21. januar 2009 Vi kjøpte natt/dag lampe på baby shop vi. Hun skulle ligge i sengen til sauen sto opp og det var vanskelig et par dager, men etter det så lå hun til sauen sto opp. Da fikk hun stjerne på kalenderen sin. Når hun får 5 stk så skal vi dra i leikebutikk å kjøpe en liten ting eller finne på noe som hun får velge. (Tiden kan du selv sette når du vil ongen skal stå opp) Funket bra her ihvertfall:-)
pandabjørn Skrevet 22. januar 2009 #7 Skrevet 22. januar 2009 Sander våkner alt fra kl 3 til 5 og kommer inn til oss...han får ligge i senga sammen med oss hvis klokken er 5 eller mere...siden vekkeklokka ringer 6 alikevel så er jo ikke det så lenge men jeg håper ikke dette skjer alt for lenge for vi sover ikke godt med 3 i senga
Vårluft Skrevet 23. januar 2009 #8 Skrevet 23. januar 2009 Hei, Du har fått mange flotte svar ser jeg, men jeg kan fortelle deg min erfaring også.Vår sønn på nesten 3år var en særdeles morgen fugl i nesten 2 år:-( Men, plutselig en dag, bestemte vi oss å lage vår egen "klokke" nesten uten kostnad. Det er en lampe som slår seg på kl 7 hver morgen. Og da forteller vi han det at når lyset lyser, da er det en ny dag. Vi har hørt noen ganger at han våkner før, men da sitter han sikkert i sengen sin eller hva han gjør og venter på lyser lyser...Stakkars gutt. Men dette funker PERFEKT for oss!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå