Gå til innhold

Flere tungvektere her??;=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guttungen er 11 mnd ca 80 cm og nesten 12 kilo(tror jeg)Han er ikke kompakt,bare lang og tung.

flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi er 1 år og ca 80 cm og 13,5 kg... ;-)

Skrevet

Gutten min er 10 kg og 7 mnd. Vet ikke om det er så veldig mye,men hvis jeg sammenligner han med søsteren på 2 år,så er hun 13 kg.

Skrevet

Er dere lei av kommentaren;ååh gud så stor h*n er?

Det er JEG!!

Er en spinkel sjel sjæl som har fått et barn som er snytt ut av nesa på sin far....Og jeg er så lei av at alle skal kommentere han....Like før jeg begynner og kommentere DE sin vekt.

Lurer på hva de hadde sagt da?;=)

Skrevet

Ja dritt lei desse kommentarane....Emil var på mnd kontrollen 9890 g og 72 cm...Broren hans som blir 2 i april er 80.5 cm og 11.7 kg...så dei er nesten like store...men 14 mnd mellom dei....Er så lei av kommentarane at ein ser nesten ikkje kven som er størst av dei osv....

Skrevet

skjønner at dere er lei de, men mn mening er at en baby som er "lubben" har det bra=) får godt med mat osv. også har eg hørt at store/"tykke" babyer ikke får så lett sykdommer(om det stemmer vet eg ikke) så se på det positive i det=)

Skrevet

Her er det omvendt, vi får høre at jenta vår er for tynn! Men hun legger på seg godt og er akkurat passe tung i forhold til lengden. (6500 gram og 64 cm) Hun er 4 mnd.

Fryktelig irriterende det også, virker som de ikke tror hun får nok mat liksom...:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...