Gå til innhold

noen som har brukt sovecoach.dk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er på randen til desperasjon... Gutten vår på 4,5 mnd. griner, styrer, bråker og hyler hele kvelden. noen ganger holder han på til i ett-to tida på natta... Han har sovnet ved puppen og ligget inntil meg stort sett hver dag siden fødselen og nå er jeg så leeeei av dette styret!! Det blir verre og verre for hver kveld. Vi bader han og tar på pysjen i 8 tida. Så legger vi han i sengen sin med smokken og synger en liten voggesang. Da begynner han å hylskrike!! skal opp! Hitill har vi tatt han opp etter en liten stund, deretter har jeg lagt meg sammen med han og ammet etter at han har vært oppe en stund (grinete fordi han er så trøtt...)Jeg innser jo at han får det som han vil og at dette ikke kan fortsette, men jeg har hele tiden sagt at han er så liten... Men nå er han vel gammel nok til å legge seg i sin egen seng og sove, synes dere ikke? Har lest litt på sovecoach og synes det ser interessant ut... Man tar de jo opp når de gråter og "metoden" blir jo ikke så slem (?). Jeg lurer på om barna gråter mye med denne metoden og om den virkelig fungerer... Ser at det er mange som er helt overbevist som har skrevet på nettsiden iallefall. Hvor lenge må man holde på`?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...