rl84 Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 Lurer på kossen mekling fungerer.. når man kommer på møtet, kossen det fungerer da.. litt usikker på ang det. og er det obligatorisk å møte opp? når feks eg har bestillt møte og vist barnefar ikkje møter opp, ka skjer då? Me er ikkje el har vert gift og ikkje er me samboere heller...
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 jeg vet ikke sikkert selv..skal på mekling neste uke..men det jeg har hørt ang. det om det er obligatorisk er at hvis han ikke møter opp,får han en sjanse til til å komme,hvis han ikke møter opp da,får du mosorgsretten..vet ikke om dette stemmer men det har jeg ihvetfall hørt!og ellers går jo møtet ut på å finne ut hvordan dere skal gjøre med fordelling av barnet..dere finner en løsning sammen på det.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2009 #3 Skrevet 30. januar 2009 man er pliktig til å møte når man har et barn sammen, da det ikke er foreldrene det gjelder, men barnets beste! du kan få time alene først/etter hvert hvis du vil, det kan han og, men når det gjelder å sette opp en samværsavtale må begge møte. lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå