Gå til innhold

MYE TEKNISKE PROBLEMER!!!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Syns det er tekniske problemer her hele tida jeg, i dag IGJEN oppdaterer ikke innleggene seg automatisk, må hele tiden oppdatere selv!

Er det noe spesielt nå som jobbes med, eller kræsjer hele sida snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har igjen et par punkter.Bl.a. dette med oppdatering av innleggene. Men innen midten av neste uke er vi lovet at alle tekniske feil skal være rettet opp. Så vi lever i troen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplever fremdeles at sidene ikke oppdater seg med en gang. Kan ta opptil 15 minutter før innlegg syns på siden!

Hvem leverandør har dere egentlig på den nye plattformen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har med cache`n å gjøre. Dette er en av de tingene som står igjen og som vi(les;de) jobber med i øyeblikket. Et par dager til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Webhamster???:) Hvordan kan man egentlig vite at de som svarer her virkelig er de som de sier de er?;) Morsomt da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble til webhamster i går:) Må teste litt på forskjellige ting. Bla. nick, som dere vet har det jo vært litt styr, så vi prøver på alle vis og finne veier til "null problemer"... Nå heter marsvinet mitt Bodil, så jeg er vel også litt glad i søte navn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er virkelig ingen forbedring i den nye servern deres. Før kunne jeg finne et innlegg som interesserte meg før jeg logget inn, for siden å klikke meg tilbake ganger 2 for å svare på den tråden. Nå må jeg gå veien tilbake via forumet og det blir mere tungvint for meg. En annen ting er at det er ofte at jeg skriver svar på innlegg og innlegget ikke blir dyttet til toppen. Det skjedde aldri før. Syntes også det er bekymringsverdig at så mange personopplysninger har kommet på avveie. Nei, virker som om det er kaos fra deres side. Samtidig vil jeg etterlyse moderator på anonymforumet. Det veiver altfor mange personopplysninger i trådene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kopierer dette innlegget ditt rett inn til utviklerne, så får de litt å bryne seg på. De jobber med cachen som jeg sa tidligere og noe skyldes jo dette. Men det skal jo være "knirkefritt" før de får slippe unna...

Ellers vil jeg gjerne at du/dere sender trådene hit på ris og ros for vurdering hver gang dere finne personopplysninger og lign på andre forum som ikke bør være der. Vi "er der" så mye og ofte vi kan, men det er vanskelig å få med seg alt..

Takk for innspill..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...