Gå til innhold

Navn som passer til Olivia...

Anbefalte innlegg

Nå er ikke nestemann på vei riktig enda, blir vel et par år til, men navn tenker jeg likevel stadig på...

Når det gjelder jentenavn er det så utrolig mange jeg liker, så der blir nok problemet å klare å velge ut ett! Mens guttenavn derimot, der blir problemet å overhodet finne ett jeg virkelig liker!

Tenkte jeg skulle spørre om noen av dere har forslag til navn dere syns passer godt sammen med Olivia... Både jente- og guttenavn, og gjerne dobbeltnavn også, da jenta vår heter Olivia Eline, og nestemann nesten også må få to navn...

Kan jo også nevne noen av jentenavnene jeg har tenkt litt på, så kan dere kommentere om dere vil.

Elida

Amy

Emily

Othilie

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139485762-navn-som-passer-til-olivia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner søsken som heter Tobias og Olivia :-) Ellers liker jeg alle forslagene dine, men synes ikke de passer med Olivia. Hva med:

Olivia og Clara

Olivia og Amalie

Olivia og Amanda

Olivia og Julia

Olivia og Alma

Olivia og Oscar

Olivia og Bendik

Olivia og Teodor

Tusen takk for svar! =)

Tobias liker jeg ikke. Ikke Bendik og Teodor noe særlig heller...

Men Oscar er fint:)

Amanda har jeg dårlige assosiasjoner til. Synd, for det er egentlig et veldig fint navn.

Clara liker jeg ikke, og Amalie har jeg et tantebarn som heter.

Men Julia og Alma er kjempefine navn, og begge er gamle slektsnavn, og det er jo litt moro siden Olivia er oppkalt etter sin oldemor.

Alma var faktisk oppe til diskusjon før Olivia ble født, men samboeren min var ikke helt komfortabel med det. Men det kan jo hende han liker det bedre neste gang:) *håpe håpe*

Ada har jeg egentlig aldri likt, men Ada Elisabeth var en veldig fin kombinasjon. Othilie er en av mine favoritter, men Marie syns jeg er litt oppbrukt og kjedelig. Selv om jeg vet at svigermor ville blitt i fyr og flamme, for da ble jo hun oppkalt! :) (Marianne)

Flere forslag?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...