tattooholica Skrevet 20. januar 2009 #1 Skrevet 20. januar 2009 min datter som blir 2år i mars fikk diagnosen Gastroøsofageal refluks da hun var 5mnder gammel, vi var til utredning på ullevål sykehus, hennes refluks var en mild grad,men vi fikk utskrevet losec som hun brukte med bedret effekt. da hun gikk over til fast føde bedret ting seg betraktlig, og har vært veldig bra til nå for ca 1,5mnd siden. om dagen fungerer det veldig bra, men om kvelden når hun skal sove har hun begynt å hoste en del, klager over ubehag og har ofte spydd, det skjer igjenom natten også, altså,- når hun er i sengen og skal ligge. har ikke tenkt så mye over klagingen hennes før i dag, hun sier lissom "bæsja, bæsja" men bleia har vært tørr. egentlig så trodde jeg lissom at hun hadde vokst det av seg, og at det ikke kunne komme tilbake.. vil gjerne høre fra andre med erfaringer når det gjelder dette, er takknemmelig for svar (skal selvfølgelig bestille time for ny utredning hos lege i morgen.)
vipa67 Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Vår datter fylte 2 år i nov,i fjor...Vi har det samme problemet med vår datter-men hos henne,så har hu hatt problem med svelge biter-så jeg har most maten hennes inntil jul i fjor..Nå går det ganske geit men bitene må være små og mjuke.. ellers kjem alt det opp.. men vi fant ut at for at kveldsmaten sku forbli i magen-bygde vi opp senga litt-så hu lå med hodet og over.kroppen litt høgere ennresten av kroppen og det hjalp..og det hjalp også ang tett nese også..så vi er veldig fornøyd med den ordningen..!!
tattooholica Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2009 det funker desverre ikke her, må nok til utredning da det har forverret seg de siste ukene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå