Gå til innhold

Hvor mye betale for brukt TFK twinner twist?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja nå er det slik at verdien på noe er faktisk det folk er villige til å gi for det... Slik at hvis det ligger flere av denne typen vogn på finn til prisen 4-5000,- og de blir solgt så er det nok prisen du må regne med å gi.. Når det er sagt så er det alltids lov å prøve å prute, og forhåpentlig er det slik at du har mulighet til å reise og se på vogna du skal kjøpe. Det er nok stor variasjon på tilstanden disse vognene er i.. Mange har søskenvogner bare som en tilleggsvogn og andre går "milevis" om dagen, noen er forsiktige med det de eier andre ikke så veldig.. Dette synes ofte ikke så godt på bilder og ærlighet er vel ikke den mest utbredte egenskapen på finn.no..

Jeg syntes i alle fall at verdien synker endel allerede da den blir kjøpt fra butikken og den skal så selges privat...3-4 år gammel vogn hadde jeg nok ikke gitt mere enn halv pris for..

Syntes mange av vongnene som legges ut er priset ganske høyt, men det er jo heller ikke noe i veien for å prutte de ned i pris.

Jeg tenker i alle fall som så, er det en 6mnd - ett år gammel vogn som skal selges og som kanksje er priset litt høyt, da er det kanskje like greit å bare kjøpe en ny om en ikke sparer så mye på det.

Og når vognen har blitt noen år har det i mellomtiden kommet ut nye modeller som kanskje har forbedringer, som jeg å mener er med på å senke de "gamle" ned i pris.

Og noen mennesker har hardere bruk på vogner enn andre og de selv kan mene at vognen er veldig pent brukt, for det kommer ann på øyet som ser

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...